Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Kaladesh Inventions (MPS)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander Legends | 3,95 | 9,95 | ||
Commander Legends (EA) | 6,95 | 19,95 | ||
Kaladesh Inventions | 69,95 | |||
Lorwyn | 5,95 | 79,95 |
Prijs:
€ 69,95
Andere versie wel op voorraad.
Wow, ik zie net de prijs van dit ding. Komt dit alleen van EDH? Want in Modern heb geen deck gezien die dit ding speelt.
Je hebt dan inderdaad twee keer de ability van Polluted Delta op de stack.
Dus als ik het goed begrijp wanneer ik deze op Polluted Delta doe, dan mag ik 2 landjes naar keuze uitzoeken?
Een activated ability kun je herkennen aan Cost : Effect. Dus de eerste en de laatste zijn activated abilities, maar Evoke is een Alternative Casting cost, dus hierbij werkt het niet
werkt deze op:
Bloodrush Wrecking Ogre
Evoke Spitebellows
forecast Proclamation of Rebirth
of te wel, zijn dit activated ability's?
hier
leuke variatie
Zie de rulings bij Soulbright Flamekin:
* When the ability resolves, it counts the number of times that same ability from that this creature has already resolved that turn. It doesn't matter who controlled the creature or the previous abilities when they resolved. A copy of this ability (created by Rings of Brighthearth, for example) will count toward the total. Abilities from other creatures with the same name don't count towards the total. Neither does an ability that's been countered.
* You get the bonus only the third time the ability resolves. You won't get the bonus the fourth, fifth, sixth, or any subsequent times.
Hoe werkt deze met Soulbright Flamekin? Als ik zijn ability de 3e keer in een beurt activeer en dan copy met de rings, produceert die nogmaals 8 rode mana? Of moet ik hem 3 keer copyen om de mana te krijgen? Of kan ik de mana überhaupt niet krijgen uit de Rings? Bij voorbaat dank!
Geweldig, bedankt!
Ongeveer. Je kopieert de untap. Dan staat die 2x op de stack. Dan laat je er 1 resolven, maar voor de 2e resolved tap je hem nog een keer voor mana eerst.
edit: ah, ik was alweer te laat.
Ok, de post hieronder krijgt mijn goedkeuring.
Je tapt de Basalt Monolith om te maken. Je activeert zijn untap-ability. Rings of Brighthearth triggert en gaat op de stack. Je betaalt
en de kopie van de untap ability gaat bovenop de stack. Die resolvet, en Basalt Monolith untapt met zijn untap-ability nog op de stack. Daar reageer je op door weer
te maken. Je hebt nu
winst.
De Untap ability voor niet.
Dan krijg je dus .
. Dan betaal je
om de laatste ability te kopieren.
Daarna krijg je dus
, die je de vorige keer al betaalt hebt. Wanneer je dit dus meerdere keren doet krijg je dus
winst.
Een reactie of goedkeuring van deze post is welkom
Vraagje:
Ik zag in Erwin zijn colorless EDH top 20 staan dat Rings of Brighthearth een infinite mana combinatie zou zijn met bijvoorbeeld Basalt Monolith, maar dat is toch zeker een mana ability?
En nu nog de reden: dit is een triggered ability, die elke keer als je een activated ability activeert, exact één keer triggert. Je mag dus één keer betalen als de trigger van Rings resolvet, maar niet vaker dan dat. Tenzij je natuurlijk meerdere Rings hebt liggen, elke Ring triggert namelijk apart. En ja, dat is erg leuk in bijvoorbeeld een Planeswalker Control deck
nee
Artifact
Whenever you activate an ability, if it isn't a mana ability, you may pay 2. If you do, copy that ability. You may choose new targets for the copy.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
4/15/2013
A mana ability is an ability that (1) isn’t a loyalty ability, (2) doesn’t target, and (3) could put mana into a player’s mana pool when it resolves.
Decktips