Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Prerelease Events (PRE)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2017 | 0,75 | |||
Crimson Vow Commander | 0,75 | |||
M12 | 1,00 | 3,95 | ||
Prerelease Events | 1,50 |
Prijs:
€ 1,50
Andere versie wel op voorraad.
Klopt. Ze worden beide toegepast.
CR 702.51. Bloodthirst
702.51c If an object has multiple instances of bloodthirst, each applies separately.
Ik vermoed 2x: 1x van zijn eigen Bloodlust en 1x van de Bloodlust die wordt gegeven door de andere Bloodlord.
hoe gaat het in zn werk op het moment dat je al 1 bloodlord hebt liggen en er een 2e in het spel komt? ervan uit gaande dat je tegenstander al schade heeft gekregen. krijgt hij dan 2x, 3 +1/ +1 counters?
@Andertjes:
Iedere keer als je de bonus van de Vaasgoth wilt hebben zal je eerst damage moeten doen. Wat je moet doen;
Doe minimaal 1 schade aan de tegenstander. (Bijv; D.m.v Tormented Soul) Nu hebben je vampires creature spells, mits de Vaasgoth nog ligt Bloodthirst 3. Als je ze cast zullen ze dus met 3 (extra) +1/1 counters in het spel komen.
Onthoud wel dat jij de damage tegen de opponent moet dealen, en niet te tegenstander tegen jou of jouw creatures.
owke maar. ik heb deze liggen. en ik speel een vampier. krijgt hij dan meteen +3/+3 of moet er nog wel eerst schade gegeven zijn aan 1 vna mijn beesten
9 lijkt me nogal veel.
Wurmcoil Engine was een *te* sterke kaart, eigenlijk te sterk voor een prerelease-versie. Hij wordt regelmatig gespeeld in T2 en soms zelfs in andere formaten. Hetzelfde geld voor Vampire Nocturnus; T2-held, heeft laten zien hoe goed hij is.
Echter, Bloodlord of Vaasgoth is niet zo'n kaart. Hij wordt niet gespeeld, en dat zal voorlopig ook niet gaan gebeuren. Ik denk dat je rond de 6-7 moet gaan kijken; een stuk betere prijs voor deze Casual-kaart (want dat is het ook).
reken op 9... (educated Guess)
Nog steeds geen Prijs van de pre-Realease..
@Alex:
"lategame maakt ie al je kleine vampiertjes nog verteerbaar ja, maar 4 lijkt me wel wat veel als je ook nocturnus speelt (wat bijna niet anders kan)"
Ik speel standard met de vampires, dus is Nocturnus niet legal
Aangenomen dat je damage hebt gedaan als je de tweede oplegt wel, ja, aangezien hij dan twee keer Bloodthirst 3 heeft en dus met twee keer drie counters in het veld komt.
Lang leve edit inderdaad! Ik kon het in eerste instantie even niet vinden, maar hier is de official ruling:
702.51c If an object has multiple instances of bloodthirst, each applies separately."
Het werkt dus wel. Dacht ik wel En dat is best wel bruut eigenlijk.
Hmm, sorry, ik begrijpte de zin verkeerd, Ik geloof dat dat wel kan, ben wel benieuwd, Edit is handig!
Rules Adviser....?
Bloodthirst stackt wel toch? Als ik deze heb op liggen en ik cast er nog een, dan krijgt ie wel 6 +1/+1 counters neem ik aan?
Jah, dat vraag ik me ook af,
Kijk anders even bij Vampire Nocturnus daar heb ik er ook op gereageerd, met
,
,
Pre-Release kaarten,
Ik heb het vast gemist waarom ze het deden, maar waarom heeft de pre-lease promo geen datum?
Creature - Vampire Warrior 3/3
Bloodthirst 3 (If an opponent was dealt damage this turn, this creature enters the battlefield with three +1/+1 counters on it.)
Flying
Whenever you cast a Vampire creature spell, it gains bloodthirst 3.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
9/22/2011
Multiple instances of bloodthirst are cumulative. For example, if you control Bloodlord of Vaasgoth and cast a Vampire creature spell that already has bloodthirst 1, that Vampire will enter the battlefield with four +1/+1 counters on it if an opponent has been dealt damage that turn.
9/22/2011
A creature spell like Phantasmal Image that may enter the battlefield as a copy of a creature is not a Vampire creature spell, even if you intend on copying a Vampire creature when that creature enters the battlefield.
9/22/2011
Vampire creatures you put directly onto the battlefield without casting them and Vampire creature tokens you put onto the battlefield will not gain bloodthirst 3 from Bloodlord of Vaasgoth.
Decktips