Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Promo Overig (PRO)
Serie | Normaal | Foil | ||
Blessed vs Cursed | 3,95 | |||
foil | ||||
Crimson Vow Commander | 0,01 | |||
Double Masters | 0,75 | 7,95 | ||
Innistrad | 1,00 | 14,95 | ||
Promo Overig | 6,95 |
Veilig betalen met iDeal
Ik heb nu dus wel een Standard deckidee. t2 Sundial, t3 deze, en gaan met de banaan. Alleen nog een Standard oplossing vinden waardoor deze niet doodgeblocked wordt.
Ach ja, nauurlijk
Eindeloos overlevende tokens werken prima.
Het exilen van de tokens is een delayed trigger die door Geist of Saint Traft gecreëerd wordt. Delayed triggers kunnen maar eenmalig triggeren, dus is het voldoende om 1x in de end of combat step de beurt te beïndigen met de exile trigger nog op de stack.
603.7b A delayed triggered ability will trigger only once—the next time its trigger event occurs— unless it has a stated duration, such as "this turn."
Ach ja, zelfs dat nog een over het hoofd gezien. Zo, was ff er niet helemaal bij. Dus nee, je kan het niet infinite volhouden.
"At end of combat"
Dus ook in de beurt van de tegenstander. Je token blijft dus even getapt in het spel en in de beurt van de tegenstander aan het einde van de combat phase wordt de token alsnog ge-exiled.
Als je de sundial goed timed kan dat volgens mij wel. Maar heb je nooit meer een second painphase. Let erop, die spirtit wordt ELK combat geexiled, dus je zal het moetten blijven skippen.
Als jouw deck kanfunctioneren zonder 2nd mainphase, en End step kan je het zeker gebruiken.
Maar ga nou niet alle Sundials in een keer aanruilen, ik wil ze sparen
Is deze kaart geen goede combo met Sundial of the Infinite ?
Zo kun je elke beurt tokens blijven maken en de hexproof maakt hem direct ook al moeilijk om te targetten.
Ja weinig he. Er waren ook nog 2 mythics die ik maar 2x had. Hoogste aantal was 12.
1 uit 24 dozen?? 1 uit 864 boosters??
O_o
Zo, ik heb er maar 1 uit 24 dozen. Dat wordt weer weer veel teveel openmaken om een beetje voorraad te krijgen.
Dat snap ik, maar goed. First strike + unblockable is dan weer een beetje anti-synergie in die zin dat je wilt aanvallen en first strike dan gewoon niets doet. Bovendien doet deze potentieel 8 damage met die aura en sureblade lang niet Maar ik snap je punt uiteraard wel
Het LEUKSTE target voor Steel of the Godhead blijft altijd nog Kasimir the Lone Wolf.
Tuurlijk, je hebt gelijk, maar de synergy bevalt me meer. Steel of the Godhead geeft twee keer een bonus: +2/+2, lifelink, unblockable én hij boost de Sureblade omdat hij multicoloured is. Leukere synergy, imo.
Ben ik het niet mee eens. Sureblade vangt gewoon removal en dan ben je je Aura ook nog kwijt.
@yorick; Nét voor Bant Sureblade dan
Legendary Creature - Spirit Cleric 2 / 2
Hexproof (This creature can't be the target of spells or abilities your opponents control.)
Whenever Geist of Saint Traft attacks, create a 4/4 white Angel creature token with flying that's tapped and attacking. Exile that token at end of combat.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
9/22/2011
You declare which player or planeswalker the token is attacking as you put it onto the battlefield. It doesn’t have to be the same player or planeswalker Geist of Saint Traft is attacking.
9/22/2011
Although the token is attacking, it was never declared as an attacking creature (for purposes of abilities that trigger whenever a creature attacks, for example).
Decktips