Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Beide zijn P/T settings, dus als hij al 2/2 was, wordt hij 3/1. Activeer je hem opnieuw, dan wordt hij weer 2/2. Flying blijft hij houden.
Stel: ik gebruik deze op mijn eigen Figure of Destiny, die inmiddels een kithkin spirit is geworden.
In eerste instantie word hij natuurlijk 3/1 flying. Wat gebeurt er als ik daarna zijn tweede ability gebruik? Wat word zijn p/t en behoud hij flying?
Hij blijft de andere abilities gewoon houden.
Hey,,
klein vraagje, wat als ik een counter leg op een wezen en die heeft industructible of annihilator ofzo,, werkt dat dan nog of is die dan alleen 3/1 met flying?
Greetz X
ah verkeerd gelezen Ik snapte al totaal niet hoe hij op een 6/4 kwam
hij heeft het over een Giant Strength niet een {=gaint growth}.
huh, 7/5 flying toch?
In layer 7B wordt gekeken naar effecten die zn p/t op een bepaalde waarde zetten. (in dit geval 3/1 flying)
In layer 7C wordt gekeken naar effecten die de p/t veranderen in een niet vaste waarde(zoals giant growth)
In layer 7D wordt gekeken naar +1/+1 counters.
Je beest wordt dus een 3/1 beest die +3/+3 krijgt(6/4) en een +1/+1 counter (7/5)
Of zie ik het nu helemaal verkeerd?
Klopt! Dat werkt inderdaad. Als je een 1/1 hebt met een feather counter, een Giant Strength en een +1/+1 counter, dan is het een 6/4 flying creature, ongeacht in welke volgorde dat gebeurde.
In een Bird deck is deze wel lachen met Kangee.
Spaart je al die moeilijke kicker... Gewoon elke beurt een global boost.
Deze maakt wat rechts onder staat op de kaart 3/1 met flyer dus counters geven hier gewoon een boost op, dus zo'n deck zou wel kunnen werken.
ik denk dat ik deze eens ga proberen met de blauw/wit allies. Alle allies worden 3/1 flying + hun +1/+1 counter die ze meestal al van zichzelf hebben Kazandu Blademaster wordt dus gewoon een 4/2 flying met fs als ik me niet vergis. die daarnaast ook nog gewoon sterker wordt omdat het nog steeds een ally is.
Ik weet niet hoor maar ik ga hem een uitproberen in een ally deckje
eens zien wat er gebeurt
Ja, dan verandert de p/t in wat je ervan maakt met de Entity en aan het einde van de beurt wordt het weer 3/1.
Beide zetten de p/t op een bepaalde waarde, en dan geldt gewoon de laatste.
Kan je een creature zijn power en thoughness nog veranderen d.m.v. een Mirror Entity als er een feather counter opligt?
Creature - Bird Wizard 3 / 1
Flying
At the beginning of your upkeep, you may put a feather counter on target creature. If you do, that creature has base power and toughness 3/1 and has flying for as long as it has a feather counter on it.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
5/1/2009
If the second ability affects a creature, it doesn’t cause that creature to lose any of its abilities. It just gives that creature flying as well.
5/1/2009
The affected creature remains 3/1 and has flying as long as it has a feather counter on it. The effect continues even if Aven Mimeomancer leaves the battlefield.
5/1/2009
You may put a feather counter on a creature that already has a feather counter on it. Doing so has no visible effect unless some other effect has changed the creature’s power or toughness, or caused it to lose flying, since the last feather counter was put on it.
5/1/2009
If all feather counters on a creature are moved to a different creature, the ability doesn’t follow them. The first creature stops being affected by the ability because it no longer has a feather counter on it. The second creature is not affected by the ability because Aven Mimeomancer didn’t target it.
10/1/2009
The effect from the ability overwrites other effects that set power and/or toughness if and only if those effects existed before the ability resolved. It will not overwrite effects that modify power or toughness (whether from a static ability, counters, or a resolved spell or ability), nor will it overwrite effects that set power and toughness which come into existence after the ability resolves. Effects that switch the creature’s power and toughness are always applied after any other power or toughness changing effects, including this one, regardless of the order in which they are created.
Decktips