Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Rise of the Eldrazi (ROE)
Serie | Normaal | Foil | ||
Rise of the Eldrazi | 2,95 | 4,95 |
Prijs:
€ 2,95
FOIL
€ 4,95
Ja, als een wit creature geblockt wordt door een creature met protection from white, dan wordt de damage ge-prevent door de protection.
Wat gebeurd er als een creature met double strike aanvalt en een mannetje met protection from 'color' blokt?
Gewoon geen damage toch?
Beurt 2 inkomen met een 3/3 first strike is best goed zeg. Vervolgens beurt 4 inkomen met een 4/4 double strike is helemaal nuts, alleen kan je dan verder niks spelen.
maar een 1/1 voor 1 is niet duur toch? en een 3/3 first strike voor 3 is ook te doen uitgesmeerd over 2 beurten. oke kaart dus.
zoals met al die leveler zijn ze goed als je ze in het begin hebt, deze is dan in beurt 2 een 3/3 first strike maar als je na de eerste paar beurten deze pakt kost deze wel 8 mana bij elkaar voor een 4/4 double strike das wel een beetje veel
jep dan vallen de counter eraf
Als een kaart in de graveyard verdwijnt dan worden alle counters geremoved ?
Om het nog even duidelijk te maken: hij begint zonder level counters, dus op level 0. Dus je betaalt om hem te casten, en 2x
om hem 2x te levelen. Dus in totaal heb je voor
een 3/3 first striker, en je mag die cost nog over meerdere beurten uitspreiden ook
Aangezien je met 0 counters start, kost het 2 {W} om hem 3/3 te maken.
nee kost 3 witte mana, maar je kan het wel al op beurt 2 hebben
In principe heb je dus voor 2 witte mana een 3/3 met first strike?
*Nou, volgens mij is het een zij. Geen hij.*
Je kan hem dus SOMS opleggen als een 4/4 dubbelstriker, want als je hem oplegt mag er dus wel gereageerd worden voordat je de lvls erin begint te pompen. Legt hem op maar misschien wordt hij gebolt (of beter nog, je tegenstander wacht even totdat je net geen 4/4 bent om zijn Lightning Bolt te gebruiken)
Jammer dat hij geen horsemanship krijgt!
Als je beschikbaar hebt: Ja.
Creature - Human Knight 1 / 1
Level up W (W: Put a level counter on this. Level up only as a sorcery.)
LEVEL 2-6
3/3
First strike
LEVEL 7+
4/4
Double strike
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
6/15/2010
The abilities a leveler grants to itself don’t overwrite any other abilities it may have. In particular, they don’t overwrite the creature’s level up ability; it always has that.
6/15/2010
Effects that set a leveler’s power or toughness to a specific value, including the effects from a level symbol’s ability, apply in timestamp order. The timestamp of each level symbol’s ability is the same as the timestamp of the leveler itself, regardless of when the most recent level counter was put on it.
6/15/2010
Effects that modify a leveler’s power or toughness, such as the effects of Giant Growth or Glorious Anthem, will apply to it no matter when they started to take effect. The same is true for counters that change the creature’s power or toughness (such as +1/+1 counters) and effects that switch its power and toughness.
6/15/2010
If another creature becomes a copy of a leveler, all of the leveler’s printed abilities - including those represented by level symbols - are copied. The current characteristics of the leveler, and the number of level counters on it, are not. The abilities, power, and toughness of the copy will be determined based on how many level counters are on the copy.
6/15/2010
A creature’s level is based on how many level counters it has on it, not how many times its level up ability has been activated or has resolved. If a leveler gets level counters due to some other effect (such as Clockspinning) or loses level counters for some reason (such as Vampire Hexmage), its level is changed accordingly.
Decktips