Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: M11 (M11)
Serie | Normaal | Foil | ||
Archenemy | 0,75 | |||
Commander Forgotten Realms | 0,01 | |||
Izzet vs Golgari | 0,20 | |||
M11 | 0,20 | 1,95 | ||
M12 | 0,15 | 2,95 | ||
M19 | 0,20 | 0,50 | ||
Modern Masters 2015 | 0,20 | 1,25 | ||
Sorin vs Tibalt | 0,25 |
Tnx Xander. Dat maakt het een stuk duidelijker
Hehe ik heb mijn M11 deck rond dit skellet nog steeds niet af... en dan komt ie alweer opnieuw!
Mischien moet ik hem eens afronden na de release van M12...
@BasJ: En voor de volledigheid:
CR 112. Abilities
112.6. Abilities of an instant or sorcery spell usually function only while that object is on the stack. Abilities of all other objects usually function only while that object is on the battlefield. The exceptions are as follows:
(...)
112.6b An ability that states which zones it functions in functions only from those zones.
Leuk dat hij er weer is, maar ik vrees dat hij zonder het scry mechanic een stuk minder spannend is...
vind het cool dat deze terug komt.
Nee, abilities gelden alleen op de battlefield, tenzij expliciet anders vermeld.
(Bij Ressembling Skeleton staat er expliciet op dat de ability alleen werkt in de graveyard.)
Aangezien je Reassembling Skeleton zijn activated ability vanuit de graveyard mag spelen...Waar de beperking geld dat je hem alleen mag activeren als hij in je Graveyard ligt... Mag je dan ook de Activated Abilities spelen van kaarten als Arcanis the Omnipotent, Nezumi Bone-Reader en Orochi Leafcaller terwijl deze in de graveyard liggen (deze hebben de beperking niet)? Ik kan hier namelijk niks over vinden in regels, en het lijkt mij onlogisch dat het voor de laatste 3 kaarten mogelijk is.
Kan ik me voorstellen. Erg handig met bv. Contamination (upkeep: ipv Sacrifice a creature), of iets dergelijks. Altar Of Dementia wordt dan
: target player puts the top card of his or her library into his or her graveyard.
Ah zo . In m'n spelersgroep wordt hij niet gespeeld (Drudge Skeletons ook niet btw) dus ik zag het even niet. Het is nog vroeg
.
Jazeker! Niet omdat hij een soort van regeneration heeft, maar omdat je alle "sacrifice a creature" effecten kunt vervangen door ""
Is deze nou zoveel beter dan Drudge Skeletons?
oke thanks
Je mag alleen sacrificen als je ze aan iets sacrificed.
Hoi, kun je ten alle tijden, dus ook als er GEEN kaarten op de battlefield liggen die zeggen dat je iets kunt of moet saccen zomaar een creature saccen.
bv ik heb 1x {= teysa, orzhov scion} en 2x reassembling skeleton liggen en krijg een aanval van 2x creature met flying, kan ik dan mijn reassembling skeletons saccen om met de 2x white spirit token de aanvallers blokken?
Een kaart die in een nieuwe zone komt verliest oude extra statistieken toch (zoals aantal counters die er op zaten)? De Skeleton weet in de grave niet meer dat hij ooit op de battlefield was (tenzij anders aangegeven), hoewel 'return' dat in principe wel doet denken. Maar goed.
Creature - Skeleton Warrior 1 / 1
1B: Return Reassembling Skeleton from your graveyard to the battlefield tapped.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
Decktips