Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Scars of Mirrodin (SOM)
Serie | Normaal | Foil | ||
Buy-a-Box | 2,50 | |||
Double Masters | 0,60 | 1,95 | ||
M14 | 0,60 | 2,95 | ||
Scars of Mirrodin | 0,60 | 4,95 |
Ja, dat klopt.
Zal waarschijnlijk zijn omdat er geen mana cost zichtbaar is. En als iets geen mana cost heeft, dan is de converted mana cost nul.
klopt dat wel van die mana cost van werewolves? is die dan echt 0?
Ik zie dat ik vraag 1 niet helemaal duidelijk beantwoord heb: Nee, je kunt hem niet slopen. Ja, de ability gaat (alsnog) af.
1) Ja, sterker nog: Je kunt hem niet eens targeten met Ancient Grudge, omdat hij al ge-sacrificed is als cost van de ability en in de graveyard ligt.
2) Ja, waarom niet? Het is een normale activated ability en die mag je op instant speed activeren.
Vraagje, kun je deze met een Ancient Grudge slopen op het moment dat je tegenstander de tweede ability speelt? Af gaat de ability dan alsnog af omdat hij al gesact is?
En ten tweede: mag deze nog geactiveerd worden op het moment dat je zelf eerst met een Ancient Grudge op de proppen komt?
Uiteraard heeft groen of rood geen removal tegen artifacts. o_O
Daarnaast. Lijkt het me sterk dat de Werewolf player alles neergooit. Aangezien Werewolf meer control type creatures zijn.
Deze gaat zó ongelofelijk goed zijn tegen getransformde Humans. De weerwolven hebben een casting cost van
, dus je kan Ratchet Bomb meteen als spotremoval (of boardwipe) voor
gebruiken.
Aaron's Random Card Comment of the Day #71 - Ratchet Bomb (Scars of Mirrodin) - hier
oftewel: 2 mana; destroy all tokens ^^ (inclusief memnite en co)
Dat kan zeker gebeuren, maar vijf beestenvan je tegenstander slopen en twee van jou kan zeker de moeite waard zijn.
maar je destoy dan ook je eigen creaures
Deze kaart en Powder Keg zijn net niet hetzelfde. Een paar kleine verschillen die ze allebei er handig maken in bijna ieder deck. Token Bashing
Hij vroeg alleen of je moest judgen dit weekend en dan krijgt hij gelijk een DQ
Oe, daar heb je meteen een DQ te pakken, ventje
En jij moest judgen dit weekend?
Artifact
T: Put a charge counter on Ratchet Bomb.
T, Sacrifice Ratchet Bomb: Destroy each nonland permanent with converted mana cost equal to the number of charge counters on Ratchet Bomb.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
1/1/2011
As Ratchet Bomb’s last ability resolves, its last existence on the battlefield is checked to determine how many charge counters were on it.
1/1/2011
Ratchet Bomb’s second ability destroys only those nonland permanents whose converted mana cost is exactly equal to the number of charge counters on Ratchet Bomb. It doesn’t matter who controls them.
1/1/2011
If Ratchet Bomb’s second ability is activated while it has no charge counters on it, it will destroy each nonland permanent with converted mana cost 0.
1/1/2011
The converted mana cost of a permanent is determined solely by the mana symbols printed in its upper right corner, unless it’s copying something else (see below). The converted mana cost is the total amount of mana in that cost, regardless of color. For example, a card with mana cost 3UU has converted mana cost 5.
1/1/2011
If a permanent is copying something else, its converted mana cost is the converted mana cost of whatever it’s copying.
1/1/2011
In all cases, ignore any alternative costs or additional costs (such as kicker) paid when the permanent was cast.
1/1/2011
If the mana cost of a permanent includes X, X is considered to be 0.
1/1/2011
If a nonland permanent has no mana symbols in its upper right corner (because it’s a token that’s not copying something else, for example), its converted mana cost is 0.
Decktips