Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Mirrodin Besieged (MBS)
Serie | Normaal | Foil | ||
Mirrodin Besieged | 0,75 | 3,95 |
deze is bagger, die witte is een stuk beter!
schijnbaar maken ze een hele cycle, ik hoop dan ook op:
death knight
2/2battlecry
when put in or taken from the graveyard put two 2/2 zombies into play
Dit ding gaat denk ik wel redelijk een chaserare worden. Sinds wanneer is 4 power met haste voor 4 slecht geworden in rood? Hij is ideaal in goblins(jammer dat het zelf geen gobbo is), en in burn decks zie ik hem ook makkelijk komen, omdat de Goblin Guides, de Kargan Dragonlords, en evt Goblin Ruinblasters dan makkelijk langs die o zo nare wall of omens kunnen lopen.
We zien wel hoe naar die 2 toughness is.
Naja, ieder zijn mening, ofcourse. Maar dat niet // wel mythic argument is al vaker aan de orde geweest. Zie Vengevine, Lotus Cobra..
Ja maar wat boeit 't nou dat P1 beestjes niet kunnen blocken, meestal zijn dat toch supporters of manaflowers die je niet in combat gooit, ja of walls daar kom je dan wel langs inderdaad. Maar voor de rest heeft de tegenstander richting turn 4 (laten we van hardcasten uitgaan) hier echt wel een oplossing voor. Ik zie echt geen kill in deze.
En het unique argument about Mythic slaat inderdaad nergens op, 'r zijn zat als je dat als richtlijn neemt honderde meer speelbare en abusuable rares die aan die eisen voldoen.
Kan ook prima zijn vanwege Limited, als je 2 Hero's trekt, ben je pretty much, binnen.
Ach, misschien moet je het niet zo nauw nemen. De ultimatums zijn ook gewoon rare. Als die niet episch en groots zijn; Violent Ultimatum & Cruel Ultimatum hadden ook mythic moeten zijn! Maar ja...
Sinds wanneer is uniek enkel voor mythic? Rares zijn ook uniek. Ik vind deze niet mythic-waardig. Speltechnisch niet, en flavorwise ook niet.
Hij is zeker wel mythic waardig. Dat 'Can't block' ability is uniek en erg sterk omdat de tegenstander zijn Llanowar elves of ander klein beest er niet meer voor kan gooien, waardoor onze Hero vaak ruilt met beaters, Daarnaast, gepaired met Battle cry en Haste? Zeker wel mythic. Het zal wel geen chase kaart worden, maar Mythics waren daar niet voor bestemt in de eerste plaats.
Ja maar wel Mythic-status waardig
lol dan was is wel veels te goed
Jammer dat t niet Power 1 or more is
Dat klopt, maar de beurt na de Zenith mag de tegenstander weer dingen casten, een Wurmcoil is dan niet echt iets wat je wil zien.
Nee, je cast de Hero er een beurt na, en zorgt uiteraard dat je creatures hebt die je Zenith overleven. De haste is handig omdat 't dan niet echt uitmaakt dat je je Hero een beurtje later cast. Schade doet-ie wel.
@Leslie:
Oh, en jij prefereert het betalen van in 1 beurt? Want je kan het je niet permiteren om de tegenstander de volgende beurt een Engine in te leggen.
Grappige is dan ook, dat je het veld hebt geruimd voor een goede laten we zeggen? 8-10 Mana, en maar schopt voor 4.
Nee, gewoon een random Vulshok. Maar het is wel een held!
Creature - Human Knight 4 / 2
Haste
Battle cry (Whenever this creature attacks, each other attacking creature gets +1/+0 until end of turn.)
Whenever Hero of Oxid Ridge attacks, creatures with power 1 or less can't block this turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
6/1/2011
The power of each creature is checked only when blocking creatures are declared. If a creature has power 1 or less at that time, it can’t block, even if its power was greater than 1 when the last ability resolved.
6/1/2011
Creatures with power 1 or less can’t block even if they weren’t on the battlefield when the last ability resolved.
Decktips