Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Geist of Saint Traft

Serie: Innistrad (INN)

Rarity: Mythic Innistrad Mythic

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Blessed vs Cursed
 -
3,95    
foil
Crimson Vow Commander
 -
0,01    
Double Masters
 4
0,75
 -
7,95
Innistrad
 4
1,00
 -
14,95
Promo Overig
 3
6,95    
Geist of Saint Traft | Innistrad

 Op voorraad 

€ 1,00 (4x)

 Kopen

FOIL 

€ 14,95

Uitverkocht

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
18-6-2012 11:44:00

Stel mijn tegenstander heeft Geist of Saint Traft liggen. Kan ik deze dan enchanten met een Dead Weight of Oblivion Ring?

Verder heb ik nog een vraag over de token. Als ik Gideon Jura +2 heb gegeven, moet de token hem dan ook aanvallen?

30-3-2012 15:35:00

Jep, je declaret Geist of Saint Traft als enige attacking creature, hij zal dus de exalted bonus ontvangen. Je mag zelf ook bepalen in welke volgorde je de triggers stackt (eerst de Angel token of eerst de exalted bonus).

Edit; goh, ik ben niet alleen.

30-3-2012 15:34:00

bedankt voor de snelle reactie!!!

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
30-3-2012 15:34:00

Dat werkt. Exalted triggert op het declaren van een attacker. En het token dat je attacking in het spel brengt, declare je niet als attacker. Dus die is niet relevant voor Exalted.

hdg Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
30-3-2012 15:33:00

Je creature krijgt +1/+1 op het moment dat'ie als enige aanvaller wordt aangewezen (declared). Dat die Angel dan nog wordt gemaakt, maakt niet uit. Dan is het al 'te laat' en heeft dit ventje al de Exalted bonus gekregen

30-3-2012 15:29:00

Als ik met deze aanval in een exalted deck werkt dat dan nog of vallen er dan 2 beesten aan?

Boaz (43) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
6-3-2012 21:26:00

Ik zou zeggen, phantasmal. Als puntje bij paaltje komt kan je altijd nog een Kiln Fiend van jezelf kopieren als je hem toch trekt en er geen Geist op tafel ligt.

Erik (18) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
6-3-2012 21:19:00

Hoe ga ik hier in m'n Modern Kiln Fiend + Delver of Secrets + Wee Dragonauts nou het makkelijkst van af komen?
Moet ik dan toch iets van Pyroclasm gaan spelen? Dat blijft wel een instant. Met bijvoorbeeld Mutagenic Growth blijft Kiln Fiend dan gewoon leven.
Of kan ik dan toch beter voor bijvoorbeeld Phantasmal Image gaan?

29-2-2012 21:45:00

Ik heb alleen een Mox Emerald uit een normale booster gehaald, Black Lotus vereist meer staar-skills.

29-2-2012 15:30:00

En als dat ook gelukt is zou ik voor de lol even naar Black Lotus kijken.
Je weet maar nooit

29-2-2012 15:18:00

Ik zou als ik jou was even heel hard naar Liliana of the Veil en Snapcaster Mage gaan kijken

29-2-2012 12:20:00

Ik keek naar deze kaart, pakte een random booster uit een Innistrad doos en trok er een Geist uit....

27-2-2012 12:25:00

Hij doet het goed, zit in het winnende deck dat de Grand Prix Baltimore won, totaal aantal deelnemers: 1546!

Bron: hier

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
18-11-2011 16:10:00

@Shai: Ik heb even gekeken bij Hero of Bladehold, maar ik zie dat daar inderdaad wat onwaarheden verkondigd worden.

De enige reden waarom je de triggers goed wilt stacken, is om de tokens ook de battle cry bonus te geven.


De trigger van Finest Hour is: "Whenever a creature you control attacks alone, if it's the first combat phase of the turn, untap that creature. After this phase, there is an additional combat phase."

Zoals gezegd wordt alleen de intervening-if clause nogmaals gecheckt tijdens het resolven, "if it's the first combat phase of the turn" dus.

18-11-2011 14:08:00

Hmmm, ik had het ook niet echt onderbouwd, ik wist gewoon zeker dat het zo werkte Toch maar even de CR erbij gepakt, en voila:

508.4. If a creature is put onto the battlefield attacking, its controller chooses which defending player or which planeswalker a defending player controls it's attacking as it enters the battlefield (unless the effect that put it onto the battlefield specifies what it's attacking). Such creatures are "attacking" but, for the purposes of trigger events and effects, they never "attacked."

Oracle

Legendary Creature - Spirit Cleric 2 / 2

Hexproof (This creature can't be the target of spells or abilities your opponents control.)
Whenever Geist of Saint Traft attacks, create a 4/4 white Angel creature token with flying that's tapped and attacking. Exile that token at end of combat.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

9/22/2011
You declare which player or planeswalker the token is attacking as you put it onto the battlefield. It doesn’t have to be the same player or planeswalker Geist of Saint Traft is attacking.

9/22/2011
Although the token is attacking, it was never declared as an attacking creature (for purposes of abilities that trigger whenever a creature attacks, for example).

Decktips