Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
If you were at the Magic panel at San Diego Comic Con this weekend, you already know this. But if you weren't, you may be interested to know that Magic's February 2013 set, code-named "Line," is called Gatecrash.
als je genoeg beesten speelt is die planeswalker wel goed. alleen vindt ik hem niet nou echt super goed. Enter the infinite is denk ik niet heel goed in legacy. Het is alleen goed als je show and tell into omnisience into enter the infintite kan doen. Maar dat is een 3 kaart combo die je dan alle 3 op hand moet heb, dus ik denk dat show and tell/sneak attack into emrakul/ griselbrand nogsteeds wel beter is.
Die planeswalker werk eigenlijk ook wel goed in modern met Bloodbraid Elf enzo.
Ik vraag me trouwens af waarom de flavor tekst van die blauwe mythic door miv-mizzet is gezecht aangezien niv-mizzet niets meer met deze serie te maken heeft (toch?) aangezien de izzet guild niet meedoet.
Meh, ik hoopte op een gave nieuwe general in Gatecrash... maar Borborygmos Enraged valt flink tegen...
Wat.vind iedereen van de nieuwe blauwe mythic
Enter the Infinite
Sorcery
Draw cards equal to the number of cards in your library, then put a card from your hand on top of your library. You have no maximum hand size until your next turn.
"Don't just have an idea-have all of them."
-Niv-Mizzet
Illus. Terese Nielsen #34/249
ik persoonlijk vind dat ze steeds meer overpowerde kaarten.uitbrengen. Eerst komt Omniscience en nu.deze Dan vraag ik me af waar zitten we over 2 jaar.
Beide zijn sowieso niet overpowered door hun onhandige manacost. Ze zijn gewoon enorm sterk ALS je ze kunt casten.
En ach, het blijft een commercieel bedrijf. Voor jongere spelers en timmies spreken dit soort kaarten aan. Alleen jammer dat dit soort sterke kaarten altijd weer bij blauw terecht komen...
Ik denk dat die kaart Spiral Tide in legacy wel een duw in de rug kan geven . Ik hoop wel dat ie in mn speelgroep wordt vermeden. In EDH is het echt een herpdy derp kaart.
Het is samen met omniscience een enorm sterk in EDH, maar voor de rest is deze kaart idd bijna niet speelbaar in 60-kaarten tournament decks. Misschien een leuk casual deckje ermee maken, maar ik verwacht geen groot succes.
Enige mogelijkheden die ik zo kan bedenken om Enter the Infinite sneller in play te hebben zijn via Spellweaver Helix, Shell of the Last Kappa en Galvanoth. Maar dat is allemaal sub-optimaal als je het naast Show and Tell en random fattie ziet.
Wat David zegt ben ik het overigens ten dele mee eens. Het is natuurlijk 'jammer' dat dit soort kaarten bij blauw komen, maar daar hóren ze wat mij betreft ook.
Persoonlijk heb ik er niks mee. Omniscience speel ik nu een tijdje in mijn Hanna EDH, maar is geen leuke kaart. Veel te massief. Dat verwacht ik ook van Enter the Infinite.
EDIT: Shell of the Last Kappa werkt niet eens, want Enter the Infinite target niet.
En met spellweaver helix zul je 'm nog steeds moeten casten. En dan heb je er 2 op de stack.
Edit: oh wacht. Voor het geval dat de tegenstander 'm speelt bedoel je natuurlijk
@ David, nee Spellweaver Helix werkt zo:
Speel bijvoorbeeld Careful Study -> Discard Enter the Infinite en een Duress. Breng Spellweaver Helix in play en imprint voorgenoemde kaarten. Speel nu een Duress en krijg het effect van Enter the Infinite (en andersom, maar dat is irrelevant).
ik denk niet dat de planeswalker play gaat zien in modern, liliana is zo veel beter. De hellkite mischien wel, in pod decks tegen rafiniti. aangezien rafiniti heel vele gespeeld wordt in modern en hellkite rafiniti in 1 keer dood slaat. Maar wel alleen in pod.
Saaie kaart. Degene die hem hier op de keukentafel gooit, vliegt er uit.
Domri gaat denk ik wel play zien, goede kaart.
ik vind de gruul leader wel cool als generaal, gewoon veel kaarten spelen die land uit je deck zoeken. En dan beesten doodschieten. Yamina elder for the win. wel jammer dat hij niet wit is, Land tax. Als die wit groen was geweest was hij super cool geweest als generaal.
Domri Rade = een Witch doctor.
Aurelia = een pissed off angel.
Borborygmos = enraged.
Hellkite Tyrant = een draak die denkt dat ie een treasure goblin is
*San gaat weer een computerspelletje spelen*
Hmm, heb laatst Diablo III weer opgestart. Is iets leuker dan eerst, maar nog steeds niks in vergelijking met 2.
Ach, misschien ooit.
mensen wat denken julie. Welke guild zal sterker worden? rood groen of zwart wit?
Zal ik nog snel 3 isolated chappels aanschaffen?
Welke guild sterker wordt? Dat valt niet te zeggen, zelfs niet nadat de set is uitgekomen. Je kan een persoonlijke voorkeur hebben, waardoor je de strategie van een bepaalde guild sterker vind dan een andere, maar er is niet echt een "sterkste" guild. Kijk maar bij , iedereen vind een andere guild weer het sterkst.
En of je die chappel moet aanschaffen? Ik denk dat dit topic daarvoor niet de juiste plaats is, maar dat laat ik over aan de mods van Nedermagic.
bedankt voor je reactie. owke maar weet iand wat se kracht vam de zwart witte giuld wordt?
over het feit dat de blauwe mythic een flavor van niv-mizzet heeft: vermoedelijk omdat de kaart een 2-card combo is met de oude niv-mizzet?
Ik weet niet of ze al bij allemaal bekend zijn, maar hier de afbeeldingen van de shockduals uit gatecrash! zien er prachtig uit!
Ik vind ze allemaal erg mooi. Vooral de Orzhov, de Watery Grave en de Dimir variant
Deze is ook nog niet geconfirmed, maar: hier
Dimir Charm GU
Instant - U
Choose one - Until end of turn, target land becomes a 3/3 creature that's still a land; or return target non-land permanent to it's owners hand; or target creature you control gains hexproof until end of turn.