Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Hallo
Ik ben al even bezig met een Hellbent Deck en ik zou wel wat tips kunnen gebruiken om het deck te versnellen
Dit is het deck zoals het nu er uit ziet hier
ik kreeg al tips om Wild Guess of/en Sign in Blood te gebruiken
Ik denk dat ik eerder voor Dangerous Wager zou gaan dan die Wild Guess, aangezien het in Hellbent de bedoeling is dat je vaak geen kaarten op handen hebt en je die Wild Guess dan niet kunt spelen, maar Dangerous Wager nog wel. (En is beter splashbaar)
Mvg,
Raymond
Ik zou zelf een 4de Jagged Puppet en een 4de anthem spelen, die zijn samen best wel eng. Verder gaat Taste for Mayhem verassend hard. een Delirium Skeins is mayhaps geen slecht idee en misschien ipv de avatar of discord een good old Hypnotic Specter. Dan denk ik niet dat je deck perse veel sneller wordt, maar door de hoeveelheid control kan je tegenstander dan ook niet echt lekker opbouwen. Misschien een playset Duress
EDIT: o de skeins had je al nvm.
Ik wil jullie graag bedanken voor jullie reacties.
Verder kreeg ik de tip omMegrim te gaan spelen in plaats van Liliana’s Caress
Caress is in alle opzichten beter. Misschien dat megrim in combinatie met een of andere kaart beter is, maar op zichzelf is caress gewoon beter vanwege 'lifeloss' ten opzichte van 'damage'. en caress is uiteraard een mana cheaper.
Niet in alle opzichten, al is Caress meestal inderdaad beter. (Zeker in dit deck, aangezien je de eerste beurten nogal weinig doet.)
Voordelen van Megrim:
Damage kan makkelijker vergroot worden dan lifeloss. (Bijvoorbeeld door Anthem of Rakdos.
Damage kan planeswalkers slopen.
Dus:
lifeloss is geen damage
maar damage zorgt wel voor lifeloss
Weer wat geleerd.