Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Mini-prijsvraag 183.1: Kees van Schijndel

Scroll: [boven|reacties|beneden]
4-1-2015 14:52:00

Hier komt de inzending van Kees te staan, en dit is het forum waar iedereen zijn design kan bespreken! Lees alsjeblieft wel eerst even de algemene regels voor mini-prijsvraag 183 door

 Reactie plaatsen

Reacties (25)

Scroll: [boven|reacties|beneden]
4-1-2015 19:02:00

Hoi Allemaal,

Ik zal mijn eerste bevindingen met jullie delen. De serie gaat "Urborg Uncharted" heten. Jazeker een terugkeer naar Dominaria. Het speelt zich af in de tijd dat Urborg nog een prachtig Tropisch eiland is. De vervolg serie zou dan zijn na dat Urza de Golgothian Sylex gebruikt, om het eiland in een moeras te veranderen. Zo kent iedereen waarschijnlijk Urborg het beste, een verdorven plek maar dat was niet altijd zo. Dit geeft mij ook de mogelijkheid Urza te gebruiken als karakter!

Het is een serie waarbij allied colors een mechanic hebben. Deze mechanics zijn breed en kunnen soms ook in een andere color combination terecht komen. De serie gaat oldschool aanvoelen met een twist naar nieuwere mechanics.

Basis mechanics per kleur voor nu zijn:
Groen: Tokens
Rood: Damage
Zwart: Nog geen idee welke eigenschap ik ga pakken.
Blauw: Artifacts
Wit: Enchantmens

De allied color mechanics:
Groen/Rood; Pack Tactics [value X] (This creature get +x/+x whenever a creature enters the battlefield under your control until end of turn).
Groen/Wit: Nog geen idee
Wit/Blauw: Animate [value X] (Target non-creature artifact or non-aura enchantment becomes an X/X creature until end of turn)
Blauw/Zwart: Dismiss [value], gaat een soort flicker effect worden, nog niet helemaal zeker
Rood/Zwart: Soulburn [value] (naam is vet, mechanic nog mee bezig).

Danny (38) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
4-1-2015 21:03:00

Mooi idee, Urborg is een duistere plek, gekeken naar kaarten met Urborg in de naam. Ik ben benieuwd hoe je het oude en mooie Urborg gaat weergeven en of Urza gaat verschijnen.

Animate, voelt voor mij alleen erg zwart aan (wss door Animate Dead) qua benaming.

5-1-2015 00:15:00

Ik ben niet helemaal zeker of wat ik gepost heb nu eigenlijk de bedoeling is. Wellicht kan Dustin mij even verlichtingen over deze kwestie en zo nodig dingen voor me aanpassen. Bedankt!

5-1-2015 13:11:00

Hoi allemaal!

Hierbij een kleine sfeer update voor de set.

Hieronder vind je 2x een sfeerplaatje van het eiland Urborg, daaronder het logo van de set. Het is een Urborg Volcano.







Urborg Uncharted zal een homage worden aan het "Urza block". Dat wil dus zeggen Urza's Saga, Urza's Legacy en Urza's Destiny.

Ik het serie idee gebaseerd op de bestaande "lore" en waar nodig zelf dingen toegevoegd.

Om de feeling zo "old-school" mogelijk te houden gebruik ik GEEN multicolor kaarten in de commons en uncommons. Dat heeft nog een andere reden "Mechanic-wise" maar daarover later meer! Alleen de Legendary creature/Planeswalkers kunnen een allied color multicolor zijn. (Elk allied-color combinatie heeft zijn eigen mechanic, uitwisselbaar met andere mechanics. Een legendary creature met een bepaalde allied color zal dus de nadruk leggen op het desbetreffende mechanice/keyword). De legendary creature zijn natuurlijk ook multi-color met het oog op commander, iets wat bij het designen van een serie tegenwoordig zeker niet vergeten mag worden.
Uiteraard zullen artifacts genoeg aanwezig zijn, zodat de komst van Urza niet onopgemerkt blijft

Ik zal wat meer vertellen over het eiland. Urborg was voor zijn ondergang een prachtig tropisch eiland. Veel bos, Vulkanen en diepe grotten. Veel bekende figuren komen van het eiland Urborg;
Lord Windgrace, de eerste cat warrior planeswalker.
Nevinyrral, een krachtige lich die zielen manipuleert.
Dralnu, de leider van de ondergrondse stad Vhelnish.
Gwendlyn Di Corci, een verleidster, die met gezang zeemannen naar het eiland lokte, dit liep niet goed af voor de zeelieden.
Venser, de krachtige tovenaar gespecificeerd in teleportatie.

Urza zal ook nog in het verhaal opduiken, daarover later meer!

Danny (38) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
5-1-2015 17:21:00

Damn dit begint interessant te klinken, toch viel mij iets op. Ik citeer:
'Een legendary creature met een bepaalde allied color zal dus de nadruk leggen op het desbetreffende mechanice/keyword).'

Voor mijn gevoel zeg je dus dat enkele (mono) kleuren wat minder nadruk legt op een mechanic en de legendaries er vee nadruk op leggen.
Hoe wil je dit duidelijk maken binnen 1 booster? Mocht ik het verkeerde gevoel hebben gekregen, excuus hiervoor.

5-1-2015 18:11:00

Bedankt voor je reactie weer Danny!

Ik had gedacht zeg maar om in de booster twee kaarten te doen met dezelfde mechanic maar dan van een andere kleur. Zeg maar een blauwe kaart met mechanic X en een zwarte kaart met mechanic X. Beide kaarten zouden dan het zelfde keyword hebben maar een andere aspect van de keyword kunnen belichten.

Het is meer dat de legendaries in de serie de nadruk leggen om de mechanic die plaats vind in 2 allied colors. De monocolor kaarten zullen zeker ook de mechanic hebben. Het leuke hier in is dat de een groene kaart mechanic X kan hebben maar ook Mechanic Y omdat groen bij wit aansluit maar ook bij rood. Wellicht verduidelijk dit iets.

De andere optie is natuurlijk om voor multicolor te gaan en dan meteen 5 spots extra te hebben in de booster. Multicolor is echter niet iets wat voor komt uit de Urza´s series.

Je post heeft me wel aan het denken gezet Danny! Morgen zal ik de mechanics posten!

Voor de Urza fans, hij is in de maak en al heel eind af. Ik wil Urza precies goed hebben!

5-1-2015 20:07:00

Ik las net in een Fate Reforged artikel dat gebruikelijk is om (maximaal) twaalf (nieuwe) mechanics in een block te stoppen. De grote set daarvan (en ook Khans of Tarkir) telt daarvan dan (bijna) de helft. Ik raad je dus aan om het liefst vijf, maar misschien zes ability words of non-evergreen keywords te stoppen in jouw set.

Ter vergelijking:
Return to Ravnica en Gatecrash hadden elk vijf mechanics, en Dragon's Maze had er eentje bij. In totaal dus elf, waarvan vijf per grote set.

Theros had als enige grote set van zijn block vijf mechanics en zowel Born of the Gods als Journey Into Nyx hadden er elk twee, dus negen mechanics in totaal (op common dan, en het feit dat veel kaarten naast Enchantment ook een ander type hadden niet meegeteld.)
Maar zeker geen twaalf mechanics.

Maar misschien wordt dat anders, aangezien het najaar van 2015 het eerste seizoen is met twee-set blocks.

5-1-2015 22:07:00

Bedankt voor je bericht Johannes!

Ik ga nu uit van vijf nieuwe keywords, in 9 dagen is het denk ik beter kwaliteit dan kwantiteit te leveren maar das is echter alleen mijn mening. Wellicht dat ik nog een aantal evergreens laat terug komen (Zoals in khans ook gedaan is), maar dat ga ik beslissen gaande weg het ontwikkelen van de booster.

5-1-2015 22:46:00

Evergreens zijn abilities als flying en trample, die standaard in elke set zitten. Het lijkt mij niet nodig om die "terug te laten komen", maar misschien dat zij in een oldschool set nog niet evergreen waren. Dat geldt dan vooral voor abilities zoals deathtouch en intimidate.

6-1-2015 15:07:00

Hier weer een kleine update, dit maal over de nieuwe keywords.

Ik heb geprobeerd keywords op elkaar aan te laten sluiten, zodat de hele serie "synergy" met elkaar heeft.

Groen en Wit kunnen "Remnant" hebben. (Lord Windgrace)
Remnant [value] (Whenever this permanent leaves play, put [value] 1/1 white and green spirit creature token(s) into play with flying.)

Wit en Blauw kunnen "Dismiss" hebben. (Venser)
Trigger (bijvoorbeeld als je de kaart "cast" er zijn vele mogelijkheden) + Dismiss [value] (Exile, up to [value], target nontoken permanent(s), then return it to the battlefield under its owner's control.)

Blauw en Zwart kunnen Animate hebben. (Nevinyrral)
Animate [value] (Target non-creature artifact becomes a [value]/[value] creature with haste until end of turn, this doesn't remove any ability).
Hierbij moet je uitgaan dat er bovengemiddeld veel artifacts in de serie zitten (soms color-related of zelfs colored)

Zwart en Rood kunnen Soulburn hebben. (Kaervek)
Trigger (Zoals, een land komt in het spel onder jouw "control" of je doet een tegenstander schade) + Soulburn [value] (Target creature an opponent controls gets -[value]/-0 or target creature you control gets +[value/-[value].)"

Groen en Rood kunnen Pack Tactics hebben. (Purraj of Urborg)
Pack tactics [value] (Whenever a creature enters the battlefield under you control, this creature gets +[value]/+[value] until the end of turn.)

Zoals jullie zien kunnen veel mechanics door elkaar gebruikt worden, zodat het bouwen van een deck met de serie een complexe bezigheid kan zijn. Maar je kan natuurlijk ook focussen om 1 dingen, zodat je een gestroomlijnd deck krijgt. In draft kunnen verschillende spelers de zelfde strategie nastreven maar toch met een totaal ander gekleurd deck aankomen, wat draften mooi en complex maakt.

Verder wil ik misschien de naam Pack Tactics veranderen in iets wat meer iets wat op de Spirit/Soul theme aansluit die duidelijk door de andere vier keywords heen loopt.

Van de evergreens zou ik graag Buyback op een orginele manier terug willen brengen (dus niet simpelweg met buyback 3)

6-1-2015 17:10:00

Ziet er interresant uit.

Ik zet even een Developer hoedje op en ga feedback geven:

Dismiss lijkt heel sterk tegen tokens (bv van remnant) en niet zo bruikbaar in andere situaties, dat maakt het moeilijk te balancen. Het feit dat het tegen tokens werkt vind ik mooi in de set passen dus om het makkelijker te balancen op kaarten zou ik de geexilde kaarten misschien pas op het eind van de beurt terug laten komen. Dat maakt het een sterker effect ook als je het tegen niet-tokens gebruikt.

Animate klinkt interessant, vooral omdat er in de urza tijd veel trinket artifacts rondzwierven. Met genoeg animate effecten zouden zelfs marginale artifacts zoals lucky charms speelbaar worden.

Concerns over buyback:
Buyback op een powerfull effect kan leiden tot een situatie waarin spelers niks anders doen dan het casten van die ene spell met buyback tot het spel ten einde is. Sprout Swarm was al super powerfull in future sight limited. Dus pas op met wat je buyback geeft en welke costen je daar aan verbind!

Ik hoop dat je iets aan deze feedback hebt gehad, en dat ik het je niet juist moeilijker heb gemaakt

Succes!

6-1-2015 17:35:00

@ Rob:
Bedankt voor je feedback, daar kan ik zeker wat mee! De reden dat ik niet gekozen heb bij Dismiss voor EOT maar direct effect is namelijk dat je in je pre-combat mainphase even een creature met de Animate ability kan Dismissen voor maximaal effect.
Ik twijfel echter nog of het moet werken op tokens, nu kan Dismiss GEEN tokens verwijderen. Ik ben bang dat als Dismiss ook tokens kan verwijderen het een te sterke ability wordt in vergelijking met de andere.

6-1-2015 17:52:00

Ik mis even iets denk ik. hoe werkt dismis dan met animate samen? (behalve dan dat je animate kan counteren door hem te dismissen)

Niet elk keyword hoeft een even 'groot' effect te zijn. Hoe sterk de keywords uiteindelijk zijn hangt vooral af van de manacost die je er aan mee geeft, en hoe goed de individuele kaarten zijn waar het keyword op komt te staan.

7-1-2015 08:56:00

@Rob:
Sorry ik was onvolledig, ik bedoel een permanent die Animate heeft als trigger als hij op de battlefield komt. Maar Dismiss kan ook gebruikt worden op een random creature voor pack tactics etc etc.

Ik vermoed alleen dat Dismiss te sterk met remnant wordt en heb nog geen idee hoe ik dit kan fixen.

Groetjes,
Kees

7-1-2015 18:05:00

Kleine flavour update:

Ik heb besloten om wat meer flavour toe te voegen aan de kleuren combinaties.

Om een vorm van conflict toe te voegen aan het geheel heb ik het volgende stuk sfeer stuk geschreven.

Bij het ontstaan van Dominaria is een temple uitgehouden uit een berg, deze berg zou later een van de grootste vulkanen worden van het eiland Urborg. In deze temple zou zich een reliek bevinden dat de zielen opslaat van diegene die sterven. Dit reliek noch de tempel is ooit gevonden, maar toch is de kracht van het reliek verwoven in het eiland Urborg.
Bijna alle wezen halen hun magische krachten uit deze zielenkrachtbron. De ene kan er mee tijdreizen de andere kan met een ziel een levenloos voorwerp tot leven wekken.
Er zijn vijf belangrijke facties in het gebied, die om wat voor reden dan ook in bezit willen komen van de krachtige reliek der zielen (The Relic of Souls). Sommige facties willen de reliek hebben om er voor te zorgen dat het niet voor het kwade gebruikt wordt de andere willen er absolute macht mee krijgen.
Ookal houden alle facties er andere mening op na, ze kunnen niet zonder elkaar en ze zijn allemaal verbonden met elkaar via "The Relic of Souls"

Hieronder de 5 facties:

Rood en Zwart wordt geleid door Kaervek, deze sterke tovenaar wil niets anders dan over een gebied regeren. Hij zal alle kwaadheden gebruiken om aan de macht te komen. Hij gebruikt de krachten van de Relic of Souls om de zielen te verpletteren van de tegenstander bij het behalen van een victory, zoals het overnemen van een stuk land of het simpelweg vermoorden van een tegenstander. Dit gaat dus in de vorm van Soulburn (naam kan nog veranderen).

Zwart en Blauw wordt geleid door Nevinyrral. Deze legendarisch Lich woont al heel lang op het eiland. Zijn ziel is verbonden met een magische schijf waar men van zegt als die vernietigd word je niet alleen Nevinyrral vernietigt maar ook het hele eiland, het voorwerp dat jullie allemaal kennen als Nevinyrral’s Disk. Nevinyrral gebruikt de Relic of Souls om zielen te tappen en die in objecten te stoppen om ze zo tot leven te wekken. Van koetsen tot torens, je bent nergens meer veilig! Zijn ability is dus Animate.

Blauw en Wit wordt geleid door Venser, in zijn jongere jaren wel te verstaan. Hij probeert met de Relic of Souls het precies van "Planeshifting" te begrijpen, als zielen overal naar toe kunnen reizen dan wil ik dat ook, zegt Venser. Hij experimenteert veel met teleportatie portalen en andere verplaatsings apparaten maar nog maar met weinig resultaat, hij heeft daarbij hulp in geroepen van een legendarische "artificer" genaamd Urza. Of hij zal komen om hem te helpen is nog maar de vraag. Venser maakt gebruik van het Dismiss keyword.

Wit en Groen wordt geleid door Lord Windgrace, ook in zijn jongere jaren. Deze "Cat Warrior" is van enorm statuur en is erg wijs. Hij wil niets liever dan de Relic of Souls veilig stellen voor het kwaad en wil daarom de reliek graag vinden. Hij gebruikt de Relic of Souls om het verleden aan het heden te koppelen en zo ervoor te zorgen dat ronddwaalde zielen niet verloren gaan en voor hem komen vechten, hun laatste gevecht voordat ze echt vrij zijn. Wit en Groen maken gebruik van het keyword Remnant.

Groen en Rood wordt geleid door Purraj of Urborg. Dit is ook een "Cat Warrior" en ze is redelijk goed bevriend met Kaervek. Ze is gevaarlijk en een wild beest en laadt zich vaak overmannen door instict inplaats van ratio. Purraj gebruikt de kracht van de Relic of Souls helemaal niet en wil de Relic ook niet hebben, ze is wel bang dat er misbruik van gemaakt gaat worden en dat de voor haar zo belangrijke jungle ten onder gaat. Lord Windgrace heeft haar aangeraden om om die reden de Relic te zoek en te beschermen zodat Urborg een mooi eiland kan blijven. Purraj maakt gebruik van de Pack Tactis keyword.

------------------------------------------

Ik heb nogmaals de series van Urza Block goed bestudeerd en ben tot de conclusie gekomen dat Buyback toch niet terug gaat komen. In het Urza Block is vooral Echo erg prominent aanwezig, het lijkt me een mooie uitdaging om Echo op een elegante spannende manier terug te laten komen, dus dat wordt mijn doel voor vandaag en morgen!

Ik hoor wel wat jullie er van vinden!

9-1-2015 19:29:00

Ah, dat van dismis + animate had ik gemist.

Maar ziet er goed uit tot nu toe!

10-1-2015 12:18:00

Hoi Allemaal hier nog een update! (wellicht de laatste)

Ik heb nu vijftien kaarten gemaakt, ik heb echter nog een paar knelpunten:

- Soulburn komt voor mij niet elegant over en zal denk ik nog veranderd worden. Ik heb echter nog geen idee hoe.
- Ik heb vijf legendaries gemaakt voor de rare spot in de booster, ik weet nog niet welke ik er in ga stoppen.

Verder heeft de serie naast "echo" ook nog "cycling" erbij gekregen, dan is het "homage" gevoel met het Urza's block compleet. Deze abilities zijn uiteraard niet verbonden met een kleur en vliegen hier en daar door de serie heen.

11-1-2015 15:03:00

Ik ben bezig met laatste concept te leggen aan de kaarten. Ik zal er spoedig eentje posten!

11-1-2015 15:51:00

Hierbij de lijst van kaarten.
Vanavond zal ik mijn tijd besteden met balans changes en eventueel dingen die ik over het hoofd gezien heb, zoals dingen die highly abusable zijn. Mocht je feedback hebben, hoor ik dat heel graag!

Commons











Uncommons





Rare



Mythic



Token



Alvast bedankt Dustin voor verzorgen van de afbeeldingen!

12-1-2015 02:18:00

Mix & match for the win?
Ik zie veel commons met twee verschillende nieuwe mechanics. Dit is, voor zover ik heb ervaren, behoorlijk zeldzaam op alle rarities.

En ik raad je aan om nog eens al jouw kaarten door te lezen. Een aantal hebben nog typfouten, zoals een "remnant 1" die bij een kaart een 1/1 flying token geeft, en bij een andere kaart twee zulke tokens.

Dat dubbellandje met Echo vind ik wel leuk gevonden!

12-1-2015 10:53:00

Bedankt voor je Feedback!

Er staan inderdaad veel fouten in, vooral door het vaak proberen te balancen van een kaart. Nummertje erbij, nummertje er af. Is gisteravond "korte metten" mee gemaakt.

Wat betreft het mixen van keywords. Ik zie zelf niet echt wat je bedoelt, echo en cycling zijn "evergreens" en ik zie geen commons met twee nieuwe keywords er op. Zou je je feedback wellicht nog wat kunnen specificeren?

Alvast bedankt!

12-1-2015 12:47:00

vraagje, een landje met echo cost?
volgens mij is de cmc 0.

verder, een tweekleur landje, zonder pijn of getapt in spel? ik wil er wel 4 spelen van elke kleurcombo.

12-1-2015 14:24:00

@ Anko

Echo is later veranderd in een cost inplaats van een cost gelijk aan de casting cost. Kijk maar eens naar de echo van Henchfiend of Ukor.

Het landje heeft wel degelijk een pijnpunt, het tapt een landje de volgende beurt. Ik ben me er bewust van dat dit misschien een klein beetje beter is dan een tapped into play land maar power-creep is een heel normaal ding.

Het is dus eigenlijk een delayed tapped into play land. In context van de serie waarin het meer een beetje fix is en er weinig multicolor matters is, moet het in mijn ogen geen probleem zijn.

12-1-2015 16:28:00

en zo leren we elke dag bij

Mijn dank is groot

12-1-2015 18:54:00

Eerst wil ik iedereen bedanken voor de feedback, ik heb alles wat als feedback geschreven is uiteraard overwogen en meegenomen, daar ben ik dus iedereen erg dankbaar voor!

Hierbij mijn definitieve booster en uitleg. Met 500 woorden is het best moeilijk goed uitleg te geven, dus ik hoop dat mijn booster voor zich spreekt! Vergeef me als er typfouten in staan, niet mijn sterkste punt.

Hierbij een kleine introductie en uitleg van de regels.

De serie heet Urborg Uncharted. Het speelt zich af in de tijd dat Urborg nog een prachtig eiland was; dikke jungles, grillige vulkanen, lange stranden. Ogenschijnlijk lijkt het eiland een paradijs maar toch is dit niet zo.
Na de creatie van Dominaria is ergens in Dominaria een tempel uitgehouden in een grote rotswand. Deze tempel zou laten het midden van Urborg worden. De tempel is inmiddels door vele lavastromen overlopen en onvindbaar geworden. De tempel is zo belangrijk om dat in deze tempel een artefact ligt genaamd "the relic of souls".
Dit reliek zorgt er voor dat de zielen van de doden langer op Urborg blijven rondspoken dan in de rest van Dominaria. Machtige wezens hebben geleerd deze kracht aan te kunnen spreken en de zielen voor een hoger doel te gebruiken. Zo ontstaan de abilities en de doelen van de facties.

Op Urborg zijn vijf verschillende facties te vinden. Deze facties zijn niet zoals in andere MTG-sets los van elkaar. Sterker nog, ze hebben elkaar nodig voor balans op het eiland. Dit is ook de reden dat elke kleur 2x voorkomt in een verschillende factie.

Het is een hommage aan het Urza's Block, artifact matters, echo en cylcing!

Ik zal eerst even de kleuren aan jullie voorstellen en keywords:
Rood en Zwart wordt geleid door Kaervek the Soulcrusher, deze sterke tovenaar wil niets anders dan over een gebied regeren. Hun ability is Blood Lust, net als Fear en Lifelink en kaart uit het verleden. Hier heb ik een eigen wording van gemaakt omdat de Oracle van blood lust net zo elegant is als een olifant op rolschaatsen.
Bloodlust [value] (Target creature gets +[value]/-[value] until end of turn. This effect can't reduce target's toughness to less than 1.)

Zwart en Blauw wordt geleid door Lord Nevinyrral. Deze Lich kan zielen gebruiken om objecten tot leven te wekken, hun ability is Animate.
Dit is gekoppeld aan "target noncreature artifact" (Until end of turn, the target becomes a creature with power and toughness each equal to its converted mana cost.)

Blauw en Wit wordt geleid door Venser, in zijn jongere jaren wel te verstaan. Hij experimenteerd met teleportatie en vraagt Urza om hulp. Venser maakt gebruik van het Dismiss keyword.
Trigger (dit kan casten zijn, maar ook veel andere triggers natuurlijk) + dismiss [value] (Exile [value] target nontoken creature(s) you control, then return it to the battlefield under its owner's control.)

Wit en Groen wordt geleid door Lord Windgrace, ook in zijn jongere jaren. Deze "Cat Warrior" is van enorm statuur en is erg wijs. Wit en Groen maken gebruik van het keyword Remnant.
Remnant [value] (Whenever this permanent leaves play, put a [value] 1/1 white and green spirit creature token(s) onto the battlefield with flying.)

Groen en Rood wordt geleid door Purraj of Urborg, Queen of the Jungle. Dit is ook een "Panther Warrior". Deze factie maakt gebruik van de Pack Tactis keyword.
Pack tactics [value] (Whenever a creature enters the battlefield under you control, this creature gets +[value]/+[value] until the end of turn.)






Scroll: [boven|reacties|beneden]