Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Legends (LEG)
Serie | Normaal | Foil | ||
4th Edition | 0,20 | |||
5th Edition | 0,20 | |||
Asian BB 4th | 1,00 | |||
Italian Legends | 1,00 | |||
Legends | 2,50 |
Prijs:
€ 2,50
Ik heb deze kaart destijds ook veel gespeeld. Veelzijdig. En toen heel erg sterk. Nu nog steeds een solide kaart. Ook goed als je zelf first-strikers speelt.
Het is ook een beetje een lastige verwoording. In feite komt heg erop neer dat het beestje +4/-4 krijgt, tenzij zijn toughness hierdoor op of onder 0 komt. Dan wordt de toughness door deze kaart op 1 gezet.
die nieuwe oracle die michiel erbij heeft gezet klopt toch niet?
er staat: "target creature gets +4/-X, where X is its tougness minus 1"
als je deze op een 7/7 zou spelen, zou de uitkomst zijn 11/3, maar met die andere oracle 11/1.
of zie ik dit verkeerd?
EDIT: oeps, ik zág het verkeerd. laat maar!
Ben benieuwd, ga het eens proberen uit te zoeken ^.^
Er zijn wel meer van dit soort 'foutjes'...
Kijk naar de originele (testversie) van Time Walk, daar stond op:
Opponent loses next turn.
Oftewel insta-win kaart voor 2 mana , klopte ook niet helemaal
wat denk je zelf
nee! (hij target maar 1 creature)
stel ik heb 3 x 3/3 liggen,
kan ik deze dan alle 3 tot 7/1 laten groeien?
volgens mij gewoon een fout.
Was deze origineel bedoelt om zo veel creatures te targetten als je maar wilt?
In de tijd dat legends net uit was, was deze echt supergoed! Heel wat potten gewonnen indertijd, mede dankzij deze...
Die toughness restrictie is juist wat hem zo goed maakt.
Altijd veel mee gespeeld. Je kunt er iets mee oppompen, maar ook iets mee klaarmaken om te slopen. Als deze kaart vandaag de dag zouzijn bedacht, had die niet die toughness restrictie en kon je beesten slopen met toughness 4.
Rauwe kaart. Erg goed imo.
rauwe art
Instant
If target creature has toughness 5 or greater, it gets +4/-4 until end of turn. Otherwise, it gets +4/-X until end of turn, where X is its toughness minus 1.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
11/1/2005
Has changed slightly in functionality, with the old continuous nature of the toughness reduction gone away; the toughness change remains static. For example, if you have three Swamps and Nightmare on the battlefield and then cast Blood Lust on it, it will become 7/1. If one of your Swamps is subsequently destroyed, your Nightmare will become 6/0 and be put in the graveyard.
Decktips