Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Avoid Fate

Serie: Italian Legends (ILG)

Rarity: Common Italian Legends Common

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Italian Legends
 -
2,95    
Legends
 -
4,95    
Time Spiral TS
 -
4,95
 2
19,95
Avoid Fate | Italian Legends

Prijs:

€ 2,95

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
10-4-2012 17:47:00

Nee, wanneer je Bloodbraid Elf cast is het nog geen Permanent, maar een Creature Spell.

10-4-2012 17:31:00

mag deze kaart een Daze counteren die jou Bloodbraid Elf probeert te counteren?

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
8-12-2010 11:22:00

Je hebt wel een "permanent card" (zie bijvoorbeeld Nature’s Spiral), maar een kaart is alleen een permanent op de battlefield. Net zoals het ook alleen een "creature" of "enchantment" of "artifact" of "land" is. Op de stack heb je het dan over "creature spell", "enchantment spell" etc en op alle andere plekken (graveyard, hand, library, exile) heb je het over "creature card", "artifact card", "land card", etc.

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
7-12-2010 19:41:00

Alle kaarten op de battlefield (en tokens) zijn permanents.

Maar het is wel "permanent you control", dus je kunt alleen aura's (en instants) counteren die een permanent van jou targeten.

7-12-2010 19:33:00

Hoe zat dat dan met land. Is dat wel al een permanent als je het cast? Zou je dan een Wild Growth kunnen counteren?

Oracle

Instant 

Counter target instant or Aura spell that targets a permanent you control.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

1/22/2011
Avoid Fate must target an instant spell or an Aura spell as it’s cast, and it must be targeting an instant or an Aura spell at the time it resolves. It will still resolve if it starts out targeting a spell of one type but the target changes to a spell of the other type (thanks to Shunt, for instance) before it resolves.

Decktips