Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 69,95
In een voltron achtig EDH deck, zoals Rafiq of the Many, is dit een vrij lijpe kaart. Ik denk dat dat wel effect zal hebben op de prijs.
Het ding met Portal III is, dat als een kaart ook maar enigszins gespeeld wordt, dan is de kaart direct +50 euro meer waard vanwege de zeldzaamheid.
Maar is het ook goed? Of een schattige gimmick die ala Sea Drake toch achteraf niet zo sterk is en zijn prijs alleen aan de zeldzaamheid te danken heeft?
+2/+2 en unblockable, en beide niet tot het eind van de beurt maar 'oneindig'. Heeft zelfs toernooidecks gezien en alleen in het gelimiteerde P3K gezeten zonder herdruk.
Ik snap de prijs wel.
Doet hij wel hoor., is alleen moeilijk te zien. Maar het is vooral zo dat deze kaart insane is in commander.
Edit: nevermind, ik dacht dat een ongelimiteerd aantal creatures horsemanship zouden krijgen. Nee, dan weet ik niet wat er met deze prijs aan de hand is.
ik snap dat er niet veel gedrukt is van p3k, maar waarom is deze zo duur? is't omdat het serie logo niet aangeeft dat dit n rare is?
Eigenlijk is het een soort aura, maar die zaten niet in Portal, alles moest een sorcery zijn
Ja best apart, aangezien het geen counters zijn. Maarja, het blijft portal heh
Lawl wut, hij houdt inderdaad deze abilitie. Das wel erg goed.
Sorcery
Target creature gets +2/+2 and gains horsemanship. (It can't be blocked except by creatures with horsemanship. This effect lasts indefinitely.)
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
10/1/2009
The spell’s effect has no duration. The targeted creature gets +2/+2 until the game ends or it leaves the battlefield. It has horsemanship until the game ends, it leaves the battlefield, or some other effect causes it to lose horsemanship.
Decktips