Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Jace vs Chandra (JVC)
Serie | Normaal | Foil | ||
Jace vs Chandra | 0,20 | |||
Legions | 0,20 | 1,00 |
Veilig betalen met iDeal
Het is dat de fanactic een goblin is. Anders had ik gezegd dat hij zijn andere hand maar moest gebruiken op het knopje in te duwen .
Maar ja...goblins he...
Ik vind het voorbeeld van GH echt niet zo gek en je kunt dat ook best naar Magic vertalen...alleen dan vergeet je één ding: first strike!
Jouw verhaal "hij kan best klappen uitdelen en daarna zichzelf opblazen" kan wel, maar dat vertaalt zich naar een Mogg Fanatic met first strike. Die kan eerst meppen, en daarna zichzelf opblazen.
Maar een 'gewone' Mogg Fanatic die graag z'n vuistjes wil gebruiken heeft domweg niet genoeg tijd om ook nog zichzelf op te blazen. Behalve misschien als hij tegen een Birds of Paradise moet knokken
...ehh, maakte ik nou een smiley? Dat was niet de bedoeling, XD...
Maar in het geval van Mogg fanatic is het sowieso dat hij niet eerst een klap verkoopt -hij GAAT eerder een klap verkopen-. De klap gaat op de stack (Met de oude regels dan, hè, en dan wil hij zichzelf opblazen voor de klap komt, dus: Hoe kan hij iemand een klap geven als hij zichzelf net heeft opgeblazen... XD
Wat dat betreft is het nu een stuk logischer.
Hm, ja je hebt wel gelijk.
Waarom zou jouw Mogg Fanatic niet eerst nog een klap kunnen verkopen voordat hij zich opblaast?
Dat kan hij nog steeds hoor. Hij kan alleen zichzelf niet opblazen als hij dan al in stukjes op de grond ligt. Terwijl hij zijn klap verkoopt krijgt hij er zelf ook een. ALs die klap dodelijk is heeft hij natuurlijk niet meer de tijd om zichzelf nog even te detoneren.
Meh. Geef dan maar toch de Wall of Deceit. Ik hoop wel dat de regel word aangepast met M11
@ Magnus:
Vind ik niet echt reeel. Ik weet dat ik het er maar mee moet doen, maar in principe slaat het nergens op. Waarom zou mijn Mogg Fanatic niet eerst nog een klap kunnen verkopen voordat hij zich opblaast? Zelfde als met zelfmoord terroristen, die kunnen ook eerst nog wat klappen uitdelen voordat ze de knop indrukken? Misschien een lullig voorbeeldje, maar het is wel zo. =s
Waarom niet in magic, dan? x_x
Je wil een Wall/Beater? Wall of Wonder staat voor je klaar.
Eh...de regel IS aangepast Dit is waar je het mee moet doen
Ugh. Ik had deze graag gewild in mijn Control deckje, als beater en wall. Hopen dat deze regel word aangepast. x_x
Eerst werkte dat wel ja, toen kwam m10.
Dat is kut. :/
Eerst werkte het toch gewoon wel? Damage op de stack, en dan unmorph?
Ja, maar dan is deze ook dood.
Het doodmaken lukt wel, maar je wall zal dat niet overleven (hulp van andere kaarten negerend).
Je mag unmorphen wanneer je priority hebt. Nadat combat damage gedealed is worden eerst SBA's uitgevoerd (en je wall naar de graveyard verhuist), en pas daarna krijg je weer priority.
702.34d If you have priority, you may turn a face-down permanent you control face up. This is a special action; it doesn't use the stack (see rule 114). To do this, show all players what the permanent's morph cost would be if it were face up, pay that cost, then turn the permanent face up. (If the permanent wouldn't have a morph cost if it were face up, it can't be turned face up this way.) The morph effect on it ends, and it regains its normal characteristics. Any abilities relating to the permanent entering the battlefield don't trigger when it's turned face up and don't have any effect, because the permanent has already entered the battlefield.
Kan je hier nog steeds 4/2's mee dood maken?
Creature - Wall 0 / 5
Defender (This creature can't attack.)
3: Turn Wall of Deceit face down.
Morph U (You may cast this card face down as a 2/2 creature for 3. Turn it face up any time for its morph cost.)
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
Decktips