Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Rocket Launcher

Serie: Revised (3ED)

Rarity: Rare Revised Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Antiquities
 -
1,00    
Revised
 -
0,40    
Rocket Launcher | Revised

Prijs:

€ 0,40

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
6-11-2014 15:49:00

Wat is je punt met die oracle wording? De originele tekst had die clausule ook al.

6-11-2014 13:12:00

Typische oracle wording. Als je deze kaart zou blinken, mag je 'm dus later die beurt niet meer gebruiken blijkbaar.

Geef mij maar Rakalite, da's pas een überkaart. Hoort in het rijtje Wood Elemental en Squire thuis.

11-3-2011 19:57:00


Is dit niet die ene uit de Turtles?

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
28-1-2011 14:19:00

Correct. Maar dat lijkt me wel wat zonde van de Time Stop Had je ook weer 3 damage mee kunnen doen en de volgende beurt een Trash for Treasure casten

28-1-2011 14:10:00

Als ik me niet vergis, kun je dus beter de Time Stop spelen in de end step, in reactie op de delayed triggered ability ("Destroy Rocket Launcher". Dan is de volgende end step al geweest, maar raak je de Rocket Launcher niet kwijt.

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
28-1-2011 13:51:00

Jep. De eerstvolgende end step die je tegenkomt, daarin gaat hij kapot.

28-1-2011 13:50:00

Alsd je deze nou gebruikt en daarna speel je time stop. Dan sla je je end step over. Gaat hij dan alsnog kapot aan het eind van de beurt van degene na jou?

30-12-2010 13:31:00

Wel om Worker beurt 1 neer te leggen, daarna deze en Staff. Volgende beurt ben je dood. Dat idee

30-12-2010 13:20:00

Daar heb je zelfs Mishra’s Workshop niet voor nodig! 3 artifacts in je hand is voldoende, leuk.

30-12-2010 13:13:00

Ik kwam laatst nog een combo deck tegen van deze met Mishra’s Workshop, Staff of Domination en Metalworker. Lekker veel mana rampen en dan gaan met die banaan!

30-12-2010 11:19:00

tsja in een mana loop is dit wel een toffe oplossing

30-12-2010 11:08:00

Vroeger was dit een enorme bom.
Tijden veranderen, he.

29-12-2010 20:52:00


Ik snap je

29-12-2010 20:02:00

Ja oke, maar jullie snappen me toch wel. Het is geen echte SS, maar het lijkt er wel verdraaid veel op.

29-12-2010 19:58:00

Het lijkt er wel op, alleen komt het niet door summoning sickness, wat hij wel heeft maar waar hij geen last van heeft. Of moet ik 'het' zeggen?

Oracle

Artifact 

2: Rocket Launcher deals 1 damage to any target. Destroy Rocket Launcher at the beginning of the next end step. Activate this ability only if you've controlled Rocket Launcher continuously since the beginning of your most recent turn.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Commander

Officiele rulings

10/4/2004
You can choose different targets for each use.

10/4/2004
Because it does not have tapping as part of its activation cost, you can activate the ability many times in one turn, but it is destroyed at the end of any turn in which you use it.

10/4/2004
It is only destroyed at end of turn if the ability resolved. If the ability is countered, it is not sacrificed.

Decktips