Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 2,75
En planechase is gewoon leuker
Dat is denk ik ook de reden dat ze het uit Duels of the Planeswalkers hebben gehaald.
Dat komt, omdat als je een beetje de scheme's pakt die bij je deck passen als Archenemy zijnde het eigenlijk echt wel te makkelijk is om 3 man van je af te houden (Heb het zelf alleen met 4 mensen geprobeerd en de Archenemy wint makkelijk alles)
Het komt er bijna op neer dat je een magicpotje in je eentje aan het spelen bent.
Ben nog wel van plan het een keer te halen..
Volgens mij nooit echt aangeslagen
Dat is het wel, het is onderdeel van archenemy, waarin 1 speler een soort van evil guy moet voorstellen en meerdere spelers het tegen hem op moeten nemen om te winnen. Dit is een scheme (een extra stapel kaarten waarvan er telkens 1 actief is als ik het me goed herinner) die de bad guy een voordeel moeten geven om het tegen meerdere spelers tegelijk op te nemen.
ziet er niet echt uit als magic
Scheme
When you set this scheme in motion, until your next turn, if a source would deal damage, it deals double that damage instead.
Vraag: Hoe werkt een Scheme? Wat moet ik ermee?
Antwoord: Archenemy is een alternatief formaat dat Schemes gebruikt. Alle details kun je hier vinden.
6/15/2010
The effect doesn’t wear off until just before your next untap step (even if an effect will cause that untap step to be skipped).
6/15/2010
This ability applies no matter who or what the damage would be dealt to: a creature, a player, or a planeswalker. It also doesn’t matter who controls the source.
6/15/2010
If multiple effects modify how damage will be dealt, the player who would be dealt damage or the controller of the permanent that would be dealt damage chooses the order to apply the effects. For example, Mending Hands says, “Prevent the next 4 damage that would be dealt to any target this turn” and Lava Axe says “Lava Axe deals 5 damage to target player or planeswalker.” Suppose a Lava Axe would deal 5 damage to a player who has cast Mending Hands targeting themselves. The player who would be dealt damage can either (a) prevent 4 damage first and then let this scheme’s effect double the remaining 1 damage, taking 2 damage, or (b) double the damage to 10 and then prevent 4 damage, taking 6 damage.
6/15/2010
If a spell or ability divides damage among multiple recipients (such as Fireball does), the damage is divided before this effect doubles it.
Decktips