Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Archenemy (ARC)
Serie | Normaal | Foil | ||
Archenemy | 0,20 | |||
Commander 2011 | 0,15 | |||
Commander 2013 | 0,20 | |||
Elves vs Inventors | 0,20 | |||
Friday Night Magic | 2,95 | |||
Garruk vs Liliana | 0,20 | |||
Heroes vs Monsters | 0,20 | |||
Masters 25 | 0,20 | 0,30 | ||
Modern Horizons | 0,15 | 0,40 | ||
Onslaught | 0,20 | 1,00 |
Veilig betalen met iDeal
En hij doet de truffle shuffle.
(did I also mention uncounterable)
Persoonlijk vind ik Krosan Tusker een van de allerbeste land fix kaarten in een multicolored EDH waarin je ook groen draait. Early is het land fix met card draw.... MET CARD DRAW en een creature in je graf hebben kan in veel decks ook geen kwaad. Lategame is het een mooie body die zelfs tegen een hoop grotere en waardevollere beesten nog een goede trade maakt.
Kan beter? Da's toch prima? Synergy met Mimeo, landfix, cardadvantage, uncounterbaar en instantspeed. Teh Nutz!
Deze kaart heb ik in Devour for Power gestopt. Voor 2G een kaart pakken, een landje in je handje, en een dikke body voor The Mimeoplasm. Kan beter, mij dunkt.
Creature - Boar Beast 6 / 5
Cycling 2G (2G, Discard this card: Draw a card.)
When you cycle Krosan Tusker, you may search your library for a basic land card, reveal that card, put it into your hand, then shuffle your library. (Do this before you draw.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
10/1/2008
Cycling is an activated ability. Effects that interact with activated abilities (such as Stifle or Rings of Brighthearth) will interact with cycling. Effects that interact with spells (such as Remove Soul or Faerie Tauntings) will not.
10/1/2008
When you cycle this card, first the cycling ability goes on the stack, then the triggered ability goes on the stack on top of it. The triggered ability will resolve before you draw a card from the cycling ability.
10/1/2008
The cycling ability and the triggered ability are separate. If the triggered ability doesn’t resolve (due to being countered with Stifle, for example, or if all its targets have become illegal), the cycling ability will still resolve and you’ll draw a card.
Decktips