Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

My Crushing Masterstroke

Serie: Archenemy (ARC)

Rarity: Special Archenemy Special

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Archenemy
 -
3,90    
My Crushing Masterstroke | Archenemy

Prijs:

€ 3,90

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
16-10-2015 17:08:00

En dan cast je een creature met devour.

15-9-2010 12:54:00

Lol je hebt gelijk. Opalescence iets te snel gelezen vroeger en het verkeerd opgeslagen wath ij deed tongue smile

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
15-9-2010 12:50:00

Nee, want dat is een Aura smile

15-9-2010 12:48:00

Ja ja, dan kan je gaan beuken met je Holy Strength die onder je Squire ligt.

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
15-9-2010 12:44:00

Toch handig als je ook een Opalescence hebt liggen winking smile

15-9-2010 11:57:00

O yeah, een Enchantment met haste krijg je dantongue smile

Oracle

Scheme 

When you set this scheme in motion, gain control of all nonland permanents your opponents control until end of turn. Untap those permanents. They gain haste until end of turn. Each of them attacks its owner this turn if able.

NederMagic FAQ

Vraag: Hoe werkt een Scheme? Wat moet ik ermee?
Antwoord: Archenemy is een alternatief formaat dat Schemes gebruikt. Alle details kun je hier vinden.

Officiele rulings

6/15/2010
Each of those permanents attacks its owner if able, not necessarily the player you gained control of it from.

6/15/2010
Any of those permanents that are creatures at the time your declare attackers step begins must attack its owner if able. This includes permanents that became creatures after you gained control of them, such as an animated Chimeric Staff. Any of those permanents that aren’t creatures at that time can’t attack.

6/15/2010
If, during your declare attackers step, one of the creatures you gained control of this way is tapped or is affected by a spell or ability that says it can’t attack, then it doesn’t attack. If there’s a cost associated with having that creature attack, you aren’t forced to pay that cost, so it doesn’t have to attack in that case either.

6/15/2010
If one of those creatures can’t attack its owner that turn due to a spell or ability (such as Chronomantic Escape), you may have it attack another player, attack a planeswalker an opponent controls, or not attack at all. If there’s a cost with having that creature attack its owner, you aren’t forced to pay that cost, so you may have it attack another player, attack a planeswalker an opponent controls, or not attack at all.

Decktips