Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Veilig betalen met iDeal
Er is nog geen commentaar geplaatst.
Wees de eerste en klik op die knop hierboven! Doe het!
Je kunt vragen stellen of gewoon een opmerking plaatsen.
Scheme
When you set this scheme in motion, draw four cards. You have no maximum hand size until your next turn.
Vraag: Hoe werkt een Scheme? Wat moet ik ermee?
Antwoord: Archenemy is een alternatief formaat dat Schemes gebruikt. Alle details kun je hier vinden.
6/15/2010
What your maximum hand size is (or whether you even have one) matters only during the cleanup step during the ending phase of your turn.
6/15/2010
The effect doesn’t wear off until just before your next untap step (even if an effect will cause that untap step to be skipped). Effectively, that means it removes your maximum hand size just during the turn in which you set it in motion.
6/15/2010
If multiple effects modify your hand size, apply them in timestamp order. For example, if you put Null Profusion (an enchantment that says your maximum hand size is two) onto the battlefield and later set this scheme in motion, you’ll have no maximum hand size until your next turn. However, if you set this scheme in motion and then put Null Profusion onto the battlefield that turn, your maximum hand size would be two.
Decktips