Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: PD Fire Lightning (PDF)
foil
Serie | Normaal | Foil | ||
10th Edition | 0,20 | 2,95 | ||
PD Fire Lightning | 0,20 | |||
foil | ||||
Speed vs Cunning | 0,20 | |||
Urzas Legacy | 0,40 | 3,95 |
Veilig betalen met iDeal
Je hebt helemaal gelijk: dit landje wordt een beest, maar hij lag al op het battlefield en zal dus geen ETB effecten triggeren...
Als ik van dit landje een warrior maak en ik heb Obsidian Battle-Axe liggen kan ik die dan 'gratis' attachen elke keer dat ik dit landje verander?
Ik denk zelf van niet omdat hij al in het spel ligt of mag ik 'becomes' anders lezen?
Nein, die valt er dan weer vanaf Volgende keer als ie er een land van maakt dan moet ie hem weer opnieuw equippen
Als ik hier een creature van maak in mijn eigen beurt en deze equip met een equipment, blijft deze equipmenet dan nog zitten nadat mijn beurt over is? Het is dan geen creature meer en kan geen equipment meer op zich hebben lijkt me, maar een vriend van me speelde een deck die juist op die manier speelde. (equipment bleef dus zitten)
Jhoira is een Ghitu, maar of ze perse uit dit encampment komt, ik betwijfel het
hier info over haar.
kom Jhoira of the Ghitu"hier vandaan ???
Land
Ghitu Encampment enters the battlefield tapped.
T: Add R.
1R: Ghitu Encampment becomes a 2/1 red Warrior creature with first strike until end of turn. It's still a land. (It deals combat damage before creatures without first strike.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
8/1/2008
A noncreature permanent that turns into a creature can attack, and its T abilities can be activated, only if its controller has continuously controlled that permanent since the beginning of their most recent turn. It doesn’t matter how long the permanent has been a creature.
10/1/2009
Activating the ability that turns it into a creature while it’s already a creature will override any effects that set its power and/or toughness to a specific number. However, any effect that raises or lowers power and/or toughness (such as the effect created by Giant Growth, Glorious Anthem, or a +1/+1 counter) will continue to apply.
Decktips