Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Knights vs Dragons (KVD)
Serie | Normaal | Foil | ||
Knights vs Dragons | 0,15 | |||
Rise of the Eldrazi | 0,20 | 0,40 | ||
Zendikar vs Eldrazi | 0,15 |
Veilig betalen met iDeal
diehard fans... die het spel niet snappen
Of het zijn diehard fans
Inderdaad, mensen die Squire niet slecht noemen snappen het spelletje imho niet.
Ik zie dit bij random card staan, dus ik klik
De bovenste comment begint met 'squire is niet slecht'
De wereld is gestoord
Squire is niet slecht... Er zijn gewoon (in de meeste gevallen) veel betere alternatieven. Dit gaat op voor heel veel 'slechte' kaarten. Deze is overigens echt niet slecht, leuk in peasant/pauper levelers Verder is een 'beer' (2/2 voor 2 mana) nooit slecht maar eerder gewoontjes te noemen.
Lol @ zo'n beetje iedereen xD.
@ peanut: Maar... maar... Ik verdedig allebei?
Deze kan ook in een wit deck :0
Deze zou in een kor of soldier deck kunnen!
Lol @ carlo, jij verdedigde squire toch, help mij dan en ga niet tegen mij
Deze kan in een Kor deck
Of in een knight deck.
Deze past in Knight decks...?
Squire past wel in een Soldier deck. Deze haalt dat bij verre niet
Squire is inderdaad een beter alternatief .
Squire is... ondermaats. Maar daar tegenover staat dat het SQUIRE is! Kom op! Hij is gewoon stoer!
De enige kaart die slecht is, is Squire (of zeg ik nu iets heel fouts? )
Creature - Kor Knight 2 / 2
Level up 3 (3: Put a level counter on this. Level up only as a sorcery.)
LEVEL 1-3
2/3
Flying
LEVEL 4+
4/4
Flying, vigilance
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
6/15/2010
The abilities a leveler grants to itself don’t overwrite any other abilities it may have. In particular, they don’t overwrite the creature’s level up ability; it always has that.
6/15/2010
Effects that set a leveler’s power or toughness to a specific value, including the effects from a level symbol’s ability, apply in timestamp order. The timestamp of each level symbol’s ability is the same as the timestamp of the leveler itself, regardless of when the most recent level counter was put on it.
6/15/2010
Effects that modify a leveler’s power or toughness, such as the effects of Giant Growth or Glorious Anthem, will apply to it no matter when they started to take effect. The same is true for counters that change the creature’s power or toughness (such as +1/+1 counters) and effects that switch its power and toughness.
6/15/2010
If another creature becomes a copy of a leveler, all of the leveler’s printed abilities - including those represented by level symbols - are copied. The current characteristics of the leveler, and the number of level counters on it, are not. The abilities, power, and toughness of the copy will be determined based on how many level counters are on the copy.
6/15/2010
A creature’s level is based on how many level counters it has on it, not how many times its level up ability has been activated or has resolved. If a leveler gets level counters due to some other effect (such as Clockspinning) or loses level counters for some reason (such as Vampire Hexmage), its level is changed accordingly.
Decktips