Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Knights vs Dragons (KVD)
Serie | Normaal | Foil | ||
Knights vs Dragons | 0,20 | |||
Worldwake | 0,20 | 0,75 |
Prijs:
€ 0,20
Andere versie wel op voorraad.
Nee, dat mag niet. Landjes mag je niet op instant speed in het spel leggen. Tenzij je een ability gebruikt van bijv. een creature, dan mag het wel.
Dus zonder gebruik te maken van andere kaarten, kun je deze alleen in jouw eigen mainphase neer leggen en één van jouw mogelijke aanvallers protection geven, waardoor het niet geblockt kan worden door de gekozen kleur.
Landjes mag je normaal gesproken alleen in je eigen mainphase spelen, als de stack leeg is en jij priority hebt.
Wat je wel kan doen is een kaart als Ruin Ghost gebruiken; zijn ability mag je op instant-speed activeren en daarmee kan je dus de Steppe op dat moment de battlefield laten enteren.
Mag ik deze op instant speed spelen?
Ik val aan, hij declared blocker en ik kies voor de steppe de kleur van de blocker.
Ik gebruik deze in een modern deck. in combi met Knight of the Relequary als block > fetch > protection. of als fetch > counter spot removal. niet meer dan 1, want zo super is deze nouw ook weer niet
of als je een dik beest heb zonder trample of andere evasie mogelijkheiden heb.
Hij is ook heel erg goed, maar meestal alleen als je hem ook op Instant speed kan spelen. Dan kan je hem gebruiken als een Mini Counter. Ruin Ghost bijv.
Waarom heb ik het gevoel dat deze heel erg goed is?
Land
Sejiri Steppe enters the battlefield tapped.
When Sejiri Steppe enters the battlefield, target creature you control gains protection from the color of your choice until end of turn.
T: Add W.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
Decktips