Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Revised (3ED)
Serie | Normaal | Foil | ||
4th Edition | 1,00 | |||
Alpha | 19,95 | |||
Asian BB 4th | 4,95 | |||
Battle Royale | 1,95 | |||
Beta | 14,95 | |||
Commander 2013 | 0,75 | |||
Commander Anthology I | 1,00 | |||
Eternal Masters | 1,00 | 17,95 | ||
Jace vs Vraska | 0,60 | |||
Revised | 1,00 | |||
Unlimited | 2,95 |
Prijs:
€ 1,00
Ik heb hier een vierkante Control Magic met achterop goldboardered en "Collector's edition" ? Wat heb ik precies
Lees eerst de Revised versie, en dan de 4th Edition
Das mooi, eerst 5 minuten bezig geweest die kaart te lezen en dan staat er gewoon "gain control of target creature"
Klopt. Tenzij de enchantment zegt: Enchanted Creature gains (F): Regenerate.
dus als je ene regenerate enchantment aan je overgenomen beest hebt liggen kan je oppo alleen regeneraten?
Enerzijds wel: de enchantments en equipments blijven erop ge-enchant/equipped.
anderzijds niet: Je tegenstander blijft de controller van de enchantments/equipments. (bijvoorbeeld: hij mag een equipment, dat op het overgenomen wezen zit, dus in zijn eigen beurt op een ander wezen leggen, die hij controlled.)
als je een creature overneemt, krijg je dan ook alle enchantments en equips eronder erbij?
Ik leer zoveel bij elke dag. Van die dingen die ik zeker denk te weten enzo. maar goed ivo heeft gelijk. ik kan beter mijn mond houden.
Als je zelf ook niet weet hoe het zit kan je beter niet reageren
Twee keer ja.
Want om geen summoning sickness te hebben moet je vanaf het begin van je beurt de controller zijn van het creature.
---
CR 302.6 - A creature's activated ability with the tap symbol or the untap symbol in its activation cost can't be activated unless the creature has been under its controller's control continuously since his or her most recent turn began. A creature can't attack unless it has been under its controller's control continuously since his or her most recent turn began. This rule is informally called the "summoning sickness" rule. Ignore this rule for creatures with haste.
je pakt hem gewoon af.
summoning sickness heeft te maken als een beest net in het spel komt.
Maar hierbij pak je hem alleen af en blijft hij dus gewoon in het spel.
Oftewel als je tegenstander hem net gespeelt heeft en hij heeft summoning sickness en jij pakt hem in jouw volgende beurt af dan heeft hij nog gewoon summoning sickness.
Als de creature er al gewoon lag en je pakt hem af dan is er dus niks aan de hand en kan die direct aanvallen.
Voor het kapot gaan van control magic geld hetzelfde.
Als ik met deze kaart een creature afpak, heeft ie dan summoning sickness?
En wat als de Control Magic kapot gaat en de creature weer terugkeert naar de oorspronkelijke eigenaar, heeft de creature dan ook weer summoning sickness?
Enchantment - Aura
Enchant creature
You control enchanted creature.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
6/8/2016
Gaining control of a creature doesn’t cause you to gain control of any Auras or Equipment attached to it.
Decktips