Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Commander 2011 (CMD)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2011 | 2,95 | |||
Future Sight | 2,50 | 7,95 |
Veilig betalen met iDeal
Inderdaad.
Hoe werkt deze in EDH als de tegenstander een niet-groene commander heeft? Wordt het omgezet in 2 kleurloze dan?
Ik zeg toch ook dat dat niet kan?
Sterker nog, nu niet echt relevant, maar voor de volledigheid: Elke step of phase wordt je mana pool geleegd. Dus mana floaten van de ene step naar de volgende is er al niet eens bij.
Nee, je krijgt de mana in de pre-combat main phase (de phase vóór de combat). Elke phase gaat je manapool weer leeg; je kan dus geen mana 'floaten' in de pre-combat main phase om die in of na de combat te besteden.
De mana kan ook na de combat phase gebruikt worden toch??
In vialen en zelf die gg pakken
Ik bedoel modern modern.
De tegenstander moet wel de GG kunnen gebruiken natuurlijk, en de zojuist genoemde kaarten op hand hebben. Uiteraard ga je uit van het beste case scenario, maar het werkte voor die 3 van de 4 games.
Het deck was verre van perfect, maar het werkte voor die paar games, en dat is wat er toe doet.
Bedoel je modern modern of casual budget pauper peasant modern? Want het klinkt nou niet echt als iets dat heel erg goed is in dat formaat. Je wil je tegenstander echt NOOIT 2 groene mana geven voordat jij er gebruik van kan maken. Want ik kan me geen enkel deck in modern voorstellen dat daarop scoopt. Affinity kan je normaal al in beurt 3-4 doodschoppen, al helemaal als je hem zomaar 2 groene mana extra geeft, dan zijn turn 3 kills zeker mogelijk. Storm combo wint gewoon in een keer door 16 goblins te maken in beurt 1 omdat ze nu opeens turn 1 Seething Song kunnen spelen. Aggro Loam lacht magus uit door hem te Flame Jaben en vervolgens een Tarmogoyf te spelen. Jund kan gewoon een Maelstrom Pulse maken met die 2 groene mana extra. Faeries heeft een Spell Snare klaar voor de Myr Superion. enz.
Gebruikte hem net in een Modern build. Toch 3 games mee gewonnen van de vier.
Beurt 1 - Forest - Magus.
Beurt 2 - Forest - Myr Superion , Llanowar Elves , Root Maze.
GG? 8D
Weet je, dat is het idee van een PREcombat mainphase he, dat hij PREcombat is
Ok, flauw Maar je kunt nooit meer dan 1 precombat mainphase hebben. Als je er meer krijgt, zijn dat allemaal 'gewone' mainphases.
jammer dat je Aggravated Assault je geen extra PREcombat main phase geeft; was wel een intresante combo geweest
Zonder manaburn geeft hij je tegenstander teveel voordeel. Eladamri's Vineyard werd indertijd wel gespeeld, toen burn er nog wel was.
Niet echt. Niet dat ik weet in ieder geval. Nooit in lijsten zien opduiken.
Wordt deze gespeeld in toernooien?
Creature - Human Wizard 1 / 1
At the beginning of each player's precombat main phase, that player adds GG.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
5/1/2007
This ability is not optional.
Decktips