Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 19,95
FOIL
€ 99,95
Als je aan de voorwaarde voldoet zullen beide Second Chance's gesacrificed moeten worden en als je dan nog steeds 5 of minder leven hebt, krijg je voor elke Second Chance een extra beurt.
Wat gebeurt er als ik hem 2x heb liggen? Krijg ik dan toch maar 1 extra turn?
Of met Form of the Dragon...
hij is trouwens nog best leuk met
Numai Outcast en Death’s Shadow
Met Vedalken Mastermind gaat het ook goed lukken. Als de upkeep trigger op de stack ligt return je second chance naar je hand en kun je hem die beurt opnieuw spelen. Heb je maar 4 mana voor nodig
Ik vind dit toch wel een leuke kaart. Denk dat ik hem in een deck doe met Hanna, Ship’s Navigator
Vandaag 4 keer uit paar repacks die supergoedkoop de winkel uitgingen.
Mwah, op zich wel grappig.
Had verwacht dat deze kaart nu wel populairder was met de m11 loop
probleem is dat je pas infinite turns kan behalen met 8 mana, en deze komt dan elke beurt terug.. daarnaast worden krosan grips erg veel gespeeld dus je artifact is vrij snel en makkelijk te removen.
sun titan is iets goedkoper enkel wel gevoeliger voor creature hate. daarnaast heb je met deze 2 tevens gelijk de win.
Naast de skull hoef je toch nog niet meteen voor een win te zorgen/andere dingen opgooien, als je toch al infinite turns hebt kun je gewoon rustig landjes opleggen tot je genoeg mana overhoud.
Toch denk ik dat Sun Titan + Second Chance een hele leuke wordt. Die artifact kost teveel om daarnaast nog creatures in het spel te brengen voor damage. Bij Sun Titan heb je daar geen last van. Aangezien het zelf een creature is. Elke beurt heb je dus nog mana over om nog andere dingen te spelen. Ookal hoeft dat niet meer.
Gewoon de enchantment in het spel laten liggen. Vanaf dat je 5 leven hebt breng je Sun Titan in het spel. Tegen die tijd heb je wel genoeg mana. Om te voorkomen dat sun titan gecountered wordt kan je eventueel silence eerst spelen voor 1
Met deze en Skull of Orm is volgens mij ook nooit echt iets gebeurt, dus ik denk niet dat er veel succes met deze+sun titan kan worden behaald. Met skull hoef je ook geen extra kleur te spelen, en het is iets lastiger aan te pakken dan een creature. Tuurlijk, met skull heb je per beurt een mana-investering nodig, maar met infinite turns maakt dat ook niet zo gek veel uit.
hier hier een linkje naar sun titan, erg goede combie lijkt me. UW controll?
Ik bedoel natuurlijk naast de Sun Titan.
Ik neem aan een control achtig iets. aangezien je gecontroleerd naar 5 leven moet gaan.
nou, dat zegt ie dus....sun titan.,...
Enchantment
At the beginning of your upkeep, if you have 5 or less life, sacrifice Second Chance and take an extra turn after this one.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
10/4/2004
It is not optional.
10/4/2004
The ability will only trigger if you have 5 or less life at the beginning of upkeep. This is checked again at the start of resolution and nothing happens if you do not still have 5 or less life.
10/4/2004
If multiple “extra turn” effects resolve in the same turn, take them in the reverse of the order that the effects resolved.
6/15/2010
On resolution of the trigger you have to sacrifice this card if you have 5 life or less. If you can’t (because it is not on the battlefield, for example), then you still take an extra turn after this one.
Decktips