Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Koth of the Hammer

Serie: Venser vs Koth (VVK)

Rarity: Mythic Venser vs Koth Mythic

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Scars of Mirrodin
 8
2,50
 -
14,95
Venser vs Koth
 -
6,95    
Koth of the Hammer | Venser vs Koth

Prijs:

€ 6,95

Uitverkocht

Andere versie wel op voorraad.

 Reactie plaatsen
24-9-2010 18:10:00

Sorry voor de dubbel: nee toch niet je hem was met bijna 20 minuten voor.

24-9-2010 18:09:00

@ paul, nee hoor iemand was je voor tongue smile

24-9-2010 18:02:00

je legt hem neer voor 4 en je kan gelijk 4 damage doen nouja bijna OF weer n 1 mana spel spelen

24-9-2010 17:29:00

Ik heb het eerste deck met deze kaart gemaakt!big smile haha

24-9-2010 17:21:00

@Magnus

Wauw, scherp!

24-9-2010 16:48:00

Het maakt RDW denk ik ook wat trager.
Er rouleert heel wat uit wat RDW snel maakte, zoals Ball Lightning en Hell’s Thunder.
Ik vraag me af wat voor plekje hij krijgt, want hij vindt d'r zeker een.

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
24-9-2010 16:45:00

Zijn naam is ook zijn afkorting smile

Koth = Koth of the Hammer.

24-9-2010 16:36:00

Het maakt RDW wel een heel stuk krachtiger.

24-9-2010 13:01:00

Hij is wel tof! Maar even kijken wat hij in werkelijkheid gaat dien!

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
24-9-2010 12:55:00

Overpowered, dat niet. Maar HEEL goed, dat wel big smile

24-9-2010 12:54:00

Jippie, hij staat erop! En nee, ik vind hem niet echt overpowered, al denk ik wel dat hij in veel mono-rood burn & ping decks gaat, door zijn mana ability.

24-9-2010 12:52:00

En wat denken jullie hiervan?
Overpowered of mwah... so-so?

Oracle

Legendary Planeswalker - Koth 

+1: Untap target Mountain. It becomes a 4/4 red Elemental creature until end of turn. It's still a land.
-2: Add R for each Mountain you control.
-5: You get an emblem with "Mountains you control have ‘T: This land deals 1 damage to any target.'"

NederMagic FAQ

Vraag: Wallpaper?
Antwoord: Jep, hier

Vraag: Hoe werken Planeswalkers?
Antwoord: Dat kun je hier lezen.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

1/1/2011
Emblems behave similarly to enchantments: They have an ability that, in a general sense, continually affects the game. The primary difference between them is that emblems aren’t permanents and don’t exist on the battlefield. Nothing in the game can remove an emblem, simply because no other spell or ability references them. Once you get an emblem, you keep it for the rest of the game. Emblems have no color, name, card type, or other characteristics beyond the listed ability.

1/1/2011
Koth’s first ability can target any Mountain, including an untapped Mountain and/or a Mountain another player controls.

1/1/2011
If Koth’s first ability animates a Mountain that came under your control that turn, it will have “summoning sickness” and be unable to attack. It will also be unable to be tapped to activate an ability with the T symbol in its cost, such as the Mountain’s mana ability or the ability granted to it by Koth’s emblem.

1/1/2011
Loyalty abilities can’t be mana abilities. Koth’s second ability uses the stack and can be countered or otherwise responded to. Like all loyalty abilities, it can be activated only once per turn, during your main phase, when the stack is empty, and only if no other loyalty abilities of this permanent have been activated this turn.

1/1/2011
Koth’s emblem grants an activated ability to each Mountain you control at any given time for the rest of the game. It will continuously check which permanents you control are Mountains to determine what has the ability. For example, a Mountain that comes under your control later in the game will have the ability, while a Mountain you controlled at the time the emblem was created, but that later came under the control of another player, will no longer have the ability.

Decktips