Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Venser vs Koth (VVK)
Serie | Normaal | Foil | ||
Scars of Mirrodin | 2,50 | 14,95 | ||
Venser vs Koth | 6,95 |
Prijs:
€ 6,95
Andere versie wel op voorraad.
Weet iemand toevallig wat dat medaillion ding om zn ring voorsteld? Want Jace 2.0 heeft dat ook om zn riem. Kan ook een geintje van de heer Jason Chan zijn natuurlijk.
Gisteren op een draft was er een booster met Mox Opal als rare, en een Koth als foil... Ik heb werkelijk nooit eerder een dergelijke booster gezien.
On-topic:
Ik sluit me toch aan bij het kamp dat Koth het in RDW niet gaat redden. Ik zie daarnaast ook niet direct andere decks waar deze goed in is (Alleen de combo met Karrgan is goed, maar om daar nou 3 slots aan op te offeren?
Buiten standard zal hij iig helemaal geen play gaan zien, verwacht ik.
Geweldige kaart zeg en vooral met Kargan the dragonlord jeetje als ik die op het veld heb dan weten ze niet wat hun overkomt
maar jongens ik d8 ik heb nog een 3de koth nodig ik haal 3boosters en dan plop hij komt eruit helemaal niet verwacht geweldig uit de 2boosterboxen kwam die dus geen één keer en dan vind je het gewoon te mooi om waar te zijn
Ja, dus hij had gewoon niets liggen. Bij wijze van spreke was Siege-Gang Commander net zo goed geweest.
Hij ging van 15 naar 7 omdat ik 2x met een animated Mountain aanviel.
Zonder dat zou ik zeker verloren hebben.
Sorry voor de dubbelpost.
Jep, maar dan had ik hem geen schade kunnen doen.
Dan werd het net zolang wachten totdat hij burnkaarten of creatures met haste het veld op zou gooien.
Klinkt toch niet alsof je Koth echt nodig had. Je had na je vierde landje sowieso twee beurten extra.
Deze heeft vandaag met mijn rode deck mijn leven gered.
Ik speelde tegen de snelle RDW en had nog 5 levens over toen ik nog 4 kaarten in mijn hand had, waaronder 2 van deze en 1 Pyroclasm en nog een Lightning Bolt. Hij had geen kaarten meer in zijn hand, maar wel 4 Mountains in het spel.
Toen trok ik een landje en kon eindelijk mijn Koth spelen.
Hij had nog iets van 15 levens, maar na 2 beurten dus nog maar 7 had hij toen ik de ultimate activeerde.
Ik kon in die beurten daarna steeds al zijn creatures mollen met mijn Pyroclasm of met Arc Trail waarmee ik nog 1 damage op hem ook nog deed en toen gebruikte ik zijn Ultimate en toen een Lightning Bolt erbij om de 6 schade te doen. Als reactie daarop speelde hij nog een Burst Lightning, maar toen had ik dus nog 1 leven over.
maar het gaat wizards ook om commerciele motieven natuurlijk, ze sturen allerlei mtg sites kaarten om te spoileren als teaser. Mss moet nedermagic als grootste benelux site zich ook maar eens aanmelden hiervoor michael
vroeger was dat zo. dan zag je op de prerelease die kaarten voor het eerst. was wel leuk.
"Hou gewoon de hele serie geheim tot op de dag van release, veel spannender toch?"
Dat belooft dan nog wat op de prerelease.
"blauw en wit hebben al meer dan genoeg keuze in het walker-departement imo."
Keus? Keus? Als je blauw speelt moet de mindsculptor er wel in, niks keus!
Vindt die hele spoiler en voorverkoop prijsspeculatie hype best irritant, elke kaart met een klein randje van mogelijke goedheid wordt gelijk helemaal gehyped.
Hou gewoon de hele serie geheim tot op de dag van release, veel spannender toch?
@ Dustin
Veel RDW-decks speelde 24 land, en persoonlijk denk ik dat dat ruim genoeg is om een viertal 4-drops te kunnen spelen. Ik doelde dan ook puur op een vergelijkbare CMC, en niet op een vergelijkbare functionaliteit. Ik vond Koth (in de spaarzame momenten dat ik hem in actie heb gezien) erg goed in de situatie dat je voorstaat, en volgens mij is rood erg goed in het creëren van zo'n situatie.
@Arjan: maar dat is een heel ander verhaal... Elspeth geeft een creature flying en +3/+3, wat net voor de doorbraak kan zorgen. RDW heeft al burn. WW heeft een geschiedenis van enkele high-end finishers met evasion (Cloudgoat Ranger, Baneslayer Angel, Elspeth) en speelt tegenwoordig meestal 25 land, RDW is altijd erg goedkoop en speelt 23 land.
Maar afgezien daarvan, denk ik dat Koth ook heel erg goed in het nieuwe, snelle RDW kan, als plaatsvervanger voor Hell’s Thunder: hij is 1 mana duurder, maar maakt ook een 4/4 haste met een soort van "sac at end of turn", en hij heeft waarschijnlijk een gratis "unearth". En oh ja, als je tegenstander geen antwoord heeft, geeft hij na 2x bashen ook nog eens een emblem...
Zijn -2 is nutteloos voor de snelle versie, maar nog steeds lijkt Koth me een kei in RDW. Ik vrees alleen dat we niet genoeg andere kaarten voor het type hebben, we missen de unearth mannetjes en Earthquake...
Tja, ik denk dat een 4-drop echt nog wel speelbaar is in de snelle versie als top van de mana-curve hoor. Elspeth 1.0 werd ook vaak als high-end gespeeld in White Weenie. Ik denk dus dat hij zowel speelbaar zal zijn in een Rood Control-deck als in een RDW deck.
Legendary Planeswalker - Koth
+1: Untap target Mountain. It becomes a 4/4 red Elemental creature until end of turn. It's still a land.
-2: Add R for each Mountain you control.
-5: You get an emblem with "Mountains you control have ‘T: This land deals 1 damage to any target.'"
Vraag: Wallpaper?
Antwoord: Jep, hier
Vraag: Hoe werken Planeswalkers?
Antwoord: Dat kun je hier lezen.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
1/1/2011
Emblems behave similarly to enchantments: They have an ability that, in a general sense, continually affects the game. The primary difference between them is that emblems aren’t permanents and don’t exist on the battlefield. Nothing in the game can remove an emblem, simply because no other spell or ability references them. Once you get an emblem, you keep it for the rest of the game. Emblems have no color, name, card type, or other characteristics beyond the listed ability.
1/1/2011
Koth’s first ability can target any Mountain, including an untapped Mountain and/or a Mountain another player controls.
1/1/2011
If Koth’s first ability animates a Mountain that came under your control that turn, it will have “summoning sickness” and be unable to attack. It will also be unable to be tapped to activate an ability with the T symbol in its cost, such as the Mountain’s mana ability or the ability granted to it by Koth’s emblem.
1/1/2011
Loyalty abilities can’t be mana abilities. Koth’s second ability uses the stack and can be countered or otherwise responded to. Like all loyalty abilities, it can be activated only once per turn, during your main phase, when the stack is empty, and only if no other loyalty abilities of this permanent have been activated this turn.
1/1/2011
Koth’s emblem grants an activated ability to each Mountain you control at any given time for the rest of the game. It will continuously check which permanents you control are Mountains to determine what has the ability. For example, a Mountain that comes under your control later in the game will have the ability, while a Mountain you controlled at the time the emblem was created, but that later came under the control of another player, will no longer have the ability.
Decktips