Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Venser vs Koth (VVK)
Serie | Normaal | Foil | ||
Scars of Mirrodin | 11,95 | 24,95 | ||
Venser vs Koth | 11,95 |
Prijs:
€ 11,95
5 mana kaarten worden alleen maar in legacy gespeeld als ze je het spel meteen laten winnen, dat doet venser zeker niet. Hij gaat ook zeker niet gespeeld worden in legacy
@Killerbee
Ik denk nooit na over Standard, want dat is een tijdelijk (en in mijn beleving kansloos) format.
Deze kaart zie ik met name wat gaan doen in Legacy, het eternal format dat ervoor zorgt dat alle goede kaarten de laatste tijd flink duurder zijn geworden. In dat format zijn ook legio verschrikkelijk leuke kaarten met een goede come-into-play-ability.
Op het moment dat je een permanent blinked, valt de enchantment er af .
vraagje
als je deze op tafel hebt liggen en je speelt Volition Reins op een permanent van je tegenstander, daarna gebruik zijn eerste ability op de perm. die je ent overgenomen hebt. de volgende beurt blink de je Volition Reins en gebruikt hem op een andere perm. blijft de perm. die je als eerst overgenomen hebt aan jou kant liggen of gaat die wel weer terug naar je tegenstander?
Je kan wezens ook semi-vigilance geven, na combat blinken bijv. Of ergens weer de counters op zetten.
Zelf vond ik hem erg leuk om met Precursor Golem te spelen, en helaas niet voorgekomen: Volition Reins en die te verplaatsen als je tegenstander wat gemeners speelt.
Moet eigenlijk een goed lijstje in je hoofd maken van kaarten met 'comes into play' effecten die het waard zijn om samen met deze te spelen.. (Eternal Witness is bv leuk, maar niet in blauw/wit)
Hmm, deze gaat denk ik niet echt veel doen in Standard. CIP ability's die het waard zijn zijn er niet echt, unblockable maken is wel oke, maar Brave the Elements doet bijna het zelfde, en die ultimate gaat je niet lukken.
heb m op de pre-release uit een booster gehaald
Nu ben ik het wel met je eens, beste kaart uit de serie.
Dit is de Bomb van de serie wat mij betreft.
Deze walker verplicht je niet met een specifiek soort deck te spelen. Hij is vrij generiek inzetbaar.
Denk je bijvoorbeeld eens in. Je speelt een Gilded Drake om de grootste slayer van je oppo te jatten. Vervolgens gebruik je Venser eerste ability om jouw Gilded Drake te blinken, waardoor je ook nog even je oppo's op een na grootste slayer kunt jatten.
En de volgende beurt? Gebruik je zijn tweede ability.
Je oppo is douchen en naar de bus.
@Magnus
oja daar had ik even niet aangedacht meestal zijn de goats genoeg om te winnen of de felidar sovereign
dankje!
Toch klopt er iets niet aan EDH met planeswalkers er in. De legend stelt de leider voor, maar meestal zijn dat ook planeswalkers.
EDH met een planeswalker als general lijkt me op zich ook wel grappig.
Daarin speel je toch ook Springjack Pasture? Kun je deze best splashen, samen met wat Momentary Blinks
jammer dat die ok een blauwe mana cost heeft anders was zijn plus ability zeer leuk in mijn mono wit goatdeck met Springjack Shepherd
Hij gaat het zooooo goed doen in mijn Rasputin Dreamweaver EDH deck dat vol met blink-effecten zit Ik hoop dat het een constructed nutteloze kaart wordt! Dan gaat de prijs tenminste omlaag
Legendary Planeswalker - Venser
+2: Exile target permanent you own. Return it to the battlefield under your control at the beginning of the next end step.
-1: Creatures can't be blocked this turn.
-8: You get an emblem with "Whenever you cast a spell, exile target permanent."
Vraag: Wallpaper?
Antwoord: Ja, hier
Vraag: is dit de kaart van de dag geweest?
Antwoord: yep!
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
1/1/2011
Emblems behave similarly to enchantments: They have an ability that, in a general sense, continually affects the game. The primary difference between them is that emblems aren’t permanents and don’t exist on the battlefield. Nothing in the game can remove an emblem, simply because no other spell or ability references them. Once you get an emblem, you keep it for the rest of the game. Emblems have no color, name, card type, or other characteristics beyond the listed ability.
1/1/2011
The first ability can target any permanent you own, including those another player controls.
1/1/2011
If the first ability exiles a token, that token will cease to exist. It won’t return to the battlefield.
1/1/2011
A permanent exiled by the first ability will return to the battlefield under your control at the beginning of the next end step even if you no longer control Venser at that time.
1/1/2011
Venser’s second ability doesn’t lock in what it applies to. That’s because the effect states a true thing about creatures, but doesn’t actually change the characteristics of those creatures. As a result, all creatures can’t be blocked that turn, including creatures you don’t control, creatures that weren’t on the battlefield at the time the ability resolved, and creatures that have lost all abilities.
1/1/2011
Venser’s last ability creates an emblem with a triggered ability. The emblem is the source of the triggered ability. Because emblems are colorless, you can target permanents with protection from white or from blue, for example, with the triggered ability.
1/1/2011
Whenever you cast a spell, the emblem’s ability triggers and goes on the stack on top of it. It will resolve before the spell does.
1/1/2011
If you control more than one such emblem, each one’s ability will trigger separately whenever you cast a spell.
Decktips