Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Venser vs Koth (VVK)
Serie | Normaal | Foil | ||
Scars of Mirrodin | 11,95 | 24,95 | ||
Venser vs Koth | 11,95 |
Prijs:
€ 11,95
Yep
de venser vs is toch een foil heh?
@rorix
Voorzover ik weet wel (99% zeker.)
Mijn favo kaart om te flickeren is Rasputin Dreamweaver.
is deze zowiezo foil als je hem uit het dual deck haalt?
Je moet er wel het juiste deck omheen bouwen, maar dat is alleen te beoordelen als je al een grove schets van een decklijst hebt. Venser kost 5 mana, en dat is een slot waar je al dingen als Shriekmaw en Mulldrifter wilt spelen. Je hebt dus goedkope dingen nodig die je kunt flickeren, en dan moet dat flicker effect wel zijn mana waard zijn. Aan de andere kant, als je al veel beestjes hebt liggen, is zijn -1 ook best goed. Hij kan prima werken in een casual deck, maar hij ziet helaas geen play in competitive toernooien: te duur, heeft andere kaarten nodig om te winnen, behoorlijk traag, en er zijn kaarten die meer doen voor dezelfde cost.
Verder nog niets gevonden? Alleen met het zoeken op met 'When enters the battlefield' in en krijg ik hier al 15 pagina's.
Best wel een retorische vraag of Venser, the Sojourner goed is in een blink-denk gezien z'n +2-ability een Blink-effect is. Wat denk je zelf?
en dan het detainen token neerleggen en het scyen
veder heb ik nog geen ander sooort kaarten gevonden
when ever coming into game
Ja. Maar wat wil je flickeren
is deze kaart goed in een flicker deck?
Ik vind Primordial Hydra wel een 1 kaart combo. Heeft alleen tijd nodig meer niet. Al speel je hem voor 1 dan is hij 5 turns later 32/32 trample.
Speelde deze vandaag in een EDH potje. Bounce mijn Merrow Harbinger in een Merfolk deckje. Zo krijg je al die lords wel snel op tafel Extra bonus was de Ink Dissolver die ik ernaast had liggen.
Maar met 1 kaart combo bedoelen ze gewoon een kaart (Tezzeret) die in zijn eentje een combo aan de praat krijgt, d.m.v. opzoeken bijv.
Als je eenmaal Tezzie hebt liggen, dan heb je alleen nog maar tijd nodig. De rest van je permanents kan gesloopt worden, maar dan kan je daarna vault zoeken en infinite turns krijgen, en vaak daardoor winnen.
Dat is 1-card combo. Een planes walker zal voor de rest altijd wl meer kaarten ndig hebben, om dingen te spelen, of het is niet echt combo te noemen, want tokens spawnen is in principe ook genoeg om een game te winnen, als je tegenstander een IQ heeft beneden NAP.
Dit is het volgens mij:
Een combo is een combinatie tussen effecten die zoals eerder gezegd 'gamedeciding' is.
Een synergie is gewoon een goed verband tussen een aantal effecten.
Het aantal kaarten is volgens mij voor beide niet van belang. In principe is een 1-card combo mogelijk, maar dat zal niet geprint worden. Een planeswalker is 1 kaart met verschillende effecten, maar aangezien die nooit echt gamedeciding zijn, noem ik dat liever een 1-card-synergie. 1 card-combo zou Niv-Mizzet, the Firemind met een extra Curiosity-ability zijn.
Legendary Planeswalker - Venser
+2: Exile target permanent you own. Return it to the battlefield under your control at the beginning of the next end step.
-1: Creatures can't be blocked this turn.
-8: You get an emblem with "Whenever you cast a spell, exile target permanent."
Vraag: Wallpaper?
Antwoord: Ja, hier
Vraag: is dit de kaart van de dag geweest?
Antwoord: yep!
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
1/1/2011
Emblems behave similarly to enchantments: They have an ability that, in a general sense, continually affects the game. The primary difference between them is that emblems aren’t permanents and don’t exist on the battlefield. Nothing in the game can remove an emblem, simply because no other spell or ability references them. Once you get an emblem, you keep it for the rest of the game. Emblems have no color, name, card type, or other characteristics beyond the listed ability.
1/1/2011
The first ability can target any permanent you own, including those another player controls.
1/1/2011
If the first ability exiles a token, that token will cease to exist. It won’t return to the battlefield.
1/1/2011
A permanent exiled by the first ability will return to the battlefield under your control at the beginning of the next end step even if you no longer control Venser at that time.
1/1/2011
Venser’s second ability doesn’t lock in what it applies to. That’s because the effect states a true thing about creatures, but doesn’t actually change the characteristics of those creatures. As a result, all creatures can’t be blocked that turn, including creatures you don’t control, creatures that weren’t on the battlefield at the time the ability resolved, and creatures that have lost all abilities.
1/1/2011
Venser’s last ability creates an emblem with a triggered ability. The emblem is the source of the triggered ability. Because emblems are colorless, you can target permanents with protection from white or from blue, for example, with the triggered ability.
1/1/2011
Whenever you cast a spell, the emblem’s ability triggers and goes on the stack on top of it. It will resolve before the spell does.
1/1/2011
If you control more than one such emblem, each one’s ability will trigger separately whenever you cast a spell.
Decktips