Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: M13 (M13)
Serie | Normaal | Foil | ||
M12 | 17,95 | 29,95 | ||
M13 | 17,95 | 29,95 | ||
Media Inserts | 16,95 |
Prijs:
€ 17,95
FOIL
€ 29,95
Dat nekt je tegenstander wel ja
Met tien of meer +1/+1 counters ga je gehyd rake klappen uitdelen
Prima, idiaal, en hy draaft
Das toch Primo?
Hela here, zitten we hier zonder mij grappen te maken over de Hydraulische Prima?
Nope.
Ach, zolang het slechts een koppige enkeling is die z'n nek uitsteekt... prima. Hy draait maar op voor dat vijftal opmerkingen.
Maar het loopt misschien uit de hand zydra de rest van Nedermagic er lucht van krijgt...
Met slechts twee woordgrappen weten we de Primordial Hylarisch te maken.
Maar daar heeft hij niet alleen eten voor nodig. Je moet hem ook goed
...hydrateren.
Pedum tsj
Deze groeit echt als kool. Het is een...
...koolhydra.
Dat kan niet. Als je een spell met cast zonder te betalen mag je alleen 0 kiezen voor .
107.3b If a player is casting a spell that has an {X} in its mana cost, the value of X isn't defined by
the text of that spell, and an effect lets that player cast that spell while paying neither its mana
cost nor an alternative cost that includes X, then the only legal choice for X is 0. This doesn't
apply to effects that only reduce a cost, even if they reduce it to zero. See rule 601, "Casting
Spells."
Kan ik met Aluren deze gratis spelen met X = 1?
Deze vraag kwam in een vlaag van verstandsverbijstering.
en ik bedacht me net dat ik twee kaarten door elkaar haalde.
sorry
Creature - Hydra 0 / 0
Primordial Hydra enters the battlefield with X +1/+1 counters on it.
At the beginning of your upkeep, double the number of +1/+1 counters on Primordial Hydra.
Primordial Hydra has trample as long as it has ten or more +1/+1 counters on it.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
9/22/2011
Consider only the number of +1/+1 counters on Primordial Hydra when determining if it has trample, not its power and toughness. For example, a Primordial Hydra with six +1/+1 counters on it that’s been the target of Titanic Growth (giving it +4/+4) would not have trample.
Decktips