Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Venser vs Koth (VVK)
Serie | Normaal | Foil | ||
Scars of Mirrodin | 11,95 | 24,95 | ||
Venser vs Koth | 11,95 |
Prijs:
€ 11,95
Haha, die's wel gaaf ja.
hier een cool Emblem om uit te printen
Mijn Venser heeft ook flink al afleiding gediend in mijn laatste EDH game. Helaas is hij toch door ratten opgevreten...en ik vlak daarna...
@ lord
Idd,,
Je gebruikt je walker meestal (of ik in ieder geval) als een ''afleiding''. wat goed werkt in mijn geval dan
@Rob
"Als je met 2/3 schoppen de planeswalker dood hebt ben je er ook zo vanaf. "
Zelfs dan is het behoorlijk effectief. Met 2/3x een ability activeren heb je de manacost er al uit; Zeker sinds planeswalkers gemaakt worden met de gedachte 'kill meteen of sterf'. Daarbij komen alle doodgeblockte beesten (die op suicide run moesten zodat je de walker tenminste neer krijgt), en dan heb je ook nog eens 2/3 beurten damagevrij kunnen spelen. Over andere planeswalkers nog niet te spreken. En dat is in het scenario dat je inderdaad een leger hebt klaarstaan. Heb je dat niet, dan wordt het nog pijnlijker.
Kvind planeswalkers ook maar nergens op slaan, saai en overheersend. Ze mogen van mij part allemaal 5 mana worden, 4 voor sommige planeswalkers is echt te.
Rob, je snapt niet helemaal wat ik bedoelde, denk ik.
Ik bedoelde dat ik Planeswalker gewoon helemaal geen leuk kaarttype vindt. Over hun speelbaarheid had ik niets te melden, aangezien de meeste juist veel potentie hebben.
Even een Brand grapje....@ben: dat komt door zijn eerste ability "Exile target permanent. You own."
Planeswalkers zijn niet altijd ''ruk''. Het is gewoon hoe dat je er als tegenstander mee omgaat. Als je met 2/3 schoppen de planeswalker dood hebt ben je er ook zo vanaf.
Het licht er natuurlijk ook aan wanneer en welke je tegen je krijgt
Een van de allereerste planeswalkers waarbij ik het gevoel krijg "Dit is echt een leuke kaart."
Vind het hele kaarttype totaal ruk, maar dit is voor mij toch een uitzondering op de regel. Helaas is hij voor mij nu veel te duur, maar als hij wat gedaald is kan ik niet wachten om er een deckje mee te maken.
reageren waarop?
je moet eerst de swap doen, maar aangezien venser alleen permanents kan blinken die je OWNED (dit is niet persee hetzelfde als controlt!) kun je leuk trucen met een gilded drake
kan je daar serieus op reageren?!? dat zou/zal wel lijp zijn
Dat lijkt me inderdaad wel leuk met Gilded Drake
He, maar deze is best leuk met Gilded Drake...
klopt. Het spel ziet hem als een nieuwe creature, en dus heeft hij summoning sickness.
Legendary Planeswalker - Venser
+2: Exile target permanent you own. Return it to the battlefield under your control at the beginning of the next end step.
-1: Creatures can't be blocked this turn.
-8: You get an emblem with "Whenever you cast a spell, exile target permanent."
Vraag: Wallpaper?
Antwoord: Ja, hier
Vraag: is dit de kaart van de dag geweest?
Antwoord: yep!
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
1/1/2011
Emblems behave similarly to enchantments: They have an ability that, in a general sense, continually affects the game. The primary difference between them is that emblems aren’t permanents and don’t exist on the battlefield. Nothing in the game can remove an emblem, simply because no other spell or ability references them. Once you get an emblem, you keep it for the rest of the game. Emblems have no color, name, card type, or other characteristics beyond the listed ability.
1/1/2011
The first ability can target any permanent you own, including those another player controls.
1/1/2011
If the first ability exiles a token, that token will cease to exist. It won’t return to the battlefield.
1/1/2011
A permanent exiled by the first ability will return to the battlefield under your control at the beginning of the next end step even if you no longer control Venser at that time.
1/1/2011
Venser’s second ability doesn’t lock in what it applies to. That’s because the effect states a true thing about creatures, but doesn’t actually change the characteristics of those creatures. As a result, all creatures can’t be blocked that turn, including creatures you don’t control, creatures that weren’t on the battlefield at the time the ability resolved, and creatures that have lost all abilities.
1/1/2011
Venser’s last ability creates an emblem with a triggered ability. The emblem is the source of the triggered ability. Because emblems are colorless, you can target permanents with protection from white or from blue, for example, with the triggered ability.
1/1/2011
Whenever you cast a spell, the emblem’s ability triggers and goes on the stack on top of it. It will resolve before the spell does.
1/1/2011
If you control more than one such emblem, each one’s ability will trigger separately whenever you cast a spell.
Decktips