Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Venser vs Koth (VVK)
Serie | Normaal | Foil | ||
Scars of Mirrodin | 11,95 | 24,95 | ||
Venser vs Koth | 11,95 |
Prijs:
€ 11,95
Is er ook een instant of sorcery die hetzelfde doet als zijn +2 ability?
Nou ja als je echt te veel mana hebt zou je met Jace kunnen fatesealen bij je tegenstander, Jace met venser sliden, een nieuwe Jace spelen en nog een keer fatesealen maar ja we weten allemaal wat er aan het eind van de beurt dan gaat gebeuren
Mooi verzonnen, en het werkt bijna: de Jace die terugkomt is inderdaad een nieuw permanent, wiens abilities je deze beurt nog niet gebruikt hebt, dus je zou opnieuw kaartjes mogen pakken... ALS je de gelegenheid zou krijgen om hem te activeren. Helaas geeft Venser pas aan het einde van je beurt de Jace terug, en mag je abilities van Planeswalkers alleen in je mainphase met een lege stack activeren. Als je Jace met een andere kaart Flickert, mag je hem dus wel 2x in 1 beurt gebruiken!
Nee, je kan pw abilities alleen spelen als sorcery, dus alleen in je main phases als de stack leeg is...
Kun je planeswalker's abilities ook in je end-step nog uitvoeren?
Bijvoorbeeld:
Ik raap een kaartje met Jace.
Ik exile Jace met Venser.
In de end step komt Jace terug.
Komt hij dan nog op tijd terug om nog een kaartje te pakken voor me?
Is dat niet gewoon bij alle Planeswalkers het geval
Het is ook veels te laat voor kleine jongetjes zoals jij om nu nog op te zijn. Dan krijg je dit soort dingen
Laten we een biertje pakken!
Nee, even serieus, het viel me niet eens op bij de venser die ik heb.. en nu, om half 2 's nachts zie ik het ineens
Best humor ^^
Zo zo, dat moet gevierd worden
Ik ben nuchter vanavond!
Ietsje off centered naar links ja, maar niet veel. Je moet gewoon minder alcohol drinken
Staat die 3 rechtsonderaan eigenlijk wel recht in het vakje?
ja dat kan, je blijft gewoon de eigenaar immers
bij zijn plus 2 effect staat you own,
stel dat de tegenstander iets gemindcontrold heeft, kan je die dan ook exilen?
Daar zit wat in...
Maar met een Vedalken Orrery daarbij wint hij wel
Legendary Planeswalker - Venser
+2: Exile target permanent you own. Return it to the battlefield under your control at the beginning of the next end step.
-1: Creatures can't be blocked this turn.
-8: You get an emblem with "Whenever you cast a spell, exile target permanent."
Vraag: Wallpaper?
Antwoord: Ja, hier
Vraag: is dit de kaart van de dag geweest?
Antwoord: yep!
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
1/1/2011
Emblems behave similarly to enchantments: They have an ability that, in a general sense, continually affects the game. The primary difference between them is that emblems aren’t permanents and don’t exist on the battlefield. Nothing in the game can remove an emblem, simply because no other spell or ability references them. Once you get an emblem, you keep it for the rest of the game. Emblems have no color, name, card type, or other characteristics beyond the listed ability.
1/1/2011
The first ability can target any permanent you own, including those another player controls.
1/1/2011
If the first ability exiles a token, that token will cease to exist. It won’t return to the battlefield.
1/1/2011
A permanent exiled by the first ability will return to the battlefield under your control at the beginning of the next end step even if you no longer control Venser at that time.
1/1/2011
Venser’s second ability doesn’t lock in what it applies to. That’s because the effect states a true thing about creatures, but doesn’t actually change the characteristics of those creatures. As a result, all creatures can’t be blocked that turn, including creatures you don’t control, creatures that weren’t on the battlefield at the time the ability resolved, and creatures that have lost all abilities.
1/1/2011
Venser’s last ability creates an emblem with a triggered ability. The emblem is the source of the triggered ability. Because emblems are colorless, you can target permanents with protection from white or from blue, for example, with the triggered ability.
1/1/2011
Whenever you cast a spell, the emblem’s ability triggers and goes on the stack on top of it. It will resolve before the spell does.
1/1/2011
If you control more than one such emblem, each one’s ability will trigger separately whenever you cast a spell.
Decktips