Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 29,95
'Tuurlijk is iets minder goed als dat minder broken is. Wat zou het verschil anders zijn?
Gelukkig is hij bijna nergens speelbaar, deze zorgt namelijk voor menig infinite/broken interacties. Exploration is je eerstvolgende beste optie voor Commander/Legacy/Vintage, ook écht een prachtkaartje. Minder broken maar zeker niet minder goed.
goeie kaart! wel wat duur... )%
Thanks!
Ik vreesde er al voor, maar Fastbond blijft toch in mijn deck ;-)
Je haalt een paar dingen door elkaar. Die ruling is niet van toepassing bij Exploration. Een voorbeeld van "put onto the battlefield" is Rampant Growth .
Er is inderdaad een essentieel verschil tussen een landje spelen (play) en een landje op de battlefield leggen (put onto the battlefield). "Play" gaat normaal gesproken volgens de beperkingen van max. 1 per beurt, in je eigen main phase, als de stack leeg is. "Put onto the battlefield" zitten die beperkingen niet aan.
Exploration zegt "play", alleen nu max. 2 in plaats van max. 1 per beurt.
Nu triggert Fastbond helaas op elk landje na de eerste die je speelt in een beurt, dus ook het extra landje dat je mag spelen door Exploration. Het maakt dus niet uit of je het landje speelt voor het effect van Fastbond zelf of voor het effect van Exploration.
(Maar Fastbond triggert dus niet door landjes die je oplegt met Rampant Growth.)
Zie ook de ruling: "You take damage when you play a land using the "play a land" action. Such an action can be your regular "play a land", one enabled by Fastbond, ---> or ones enabled through other effects <---."
Als ik nu ook nog een Exploration heb liggen, ben ik dan voor mijn 2de landje ook een leven kwijt?
Bij rulings staat er: "You do not take damage when you "put a land onto the battlefield" through the effect of a spell or ability."
Maar ik ben er niet helemaal uit of dat 2de landje spelen het effect van Exploration is, of dat Exploration me gewoon toelaat om een 2de landje af te leggen?
Maar om het nou leuk te noemen, niet echt. Is 1 keer leuk en daarna stopt dat ook wel weer...
Combo werkt gewoon, werd zelf even in Vintage gespeeld.
Whenever you play a land, if it wasn't the first land you played this turn, Fastbond deals 1 damage to you.
Nee dus, gewoon 1 damage, ookal is het het 5e landje dat je speelt
Volgens mij werkt het zo niet denk ik.
Is het niet zo dat als je na het eerste landje een land gelegd hebt je 1 dmg krijgt? en dan vanaf het tweede land na het eerste je twee dmg krijgt enzoverder?
haha mooie combo!
Hehe deze combo bedacht ik net . Leuk voor een casual potje magic! Zuran Orb + Fastbond + Crucible of Worlds = Inifinite Life + Mana
Speel landje voor mana, sac aan Orb en speel vanuit je GY door Crucible
En unlimited heeft een dubbel zwart lijntje net voor de witte rand en revised maar eentje.
Bedankt =)
unlimited is met een goedkoop wasmiddel gewassen en is dus een stuk fletser dan revised
Enchantment
You may play any number of lands on each of your turns.
Whenever you play a land, if it wasn't the first land you played this turn, Fastbond deals 1 damage to you.
Legal in: Vintage
Banned in: Legacy, Commander
10/4/2004
You take damage when you play a land using the “play a land” action. Such an action can be your regular “play a land”, one enabled by Fastbond, or ones enabled through other effects.
10/4/2004
You do not take damage when you “put a land onto the battlefield” through the effect of a spell or ability.
Decktips