Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 1,00
FOIL
€ 4,95
elk legacy deck heeft wel instants natuurlijk.
maar
spells die je tegenstander een keuze laten om wel of niet erop in te gaan zijn nooit echt goed eigenlijk..
alhoewel.. maak maar eens een standstill/gibbons deck om te testen
1 mana 4/4 ape?? goed?
vind hem een beetje underrated : ) . Hij kan voor minder mana dan een goyf ongeveer even groot worden in evenveel tijd. Want heb je ooit een goyf gehad waar je geen instant meetelde?
Oeh, je hebt nog gelijk ook..
En critic ook
Tsja, Magic is nog ingewikkelder dan ik dacht..
ik kom er btw net achter dat hij alleen verandert na een instant XD.
foutje van mij.
lightning bolt + doomblade is saai, het moet met 1 spell kunnen (die geen mass removal is, want dat is een antwoord op alles).
maar goed, ik heb mijn antwoord: een sorcery die enchantments killed.
Volgens regel 700.2 is Mortify geen modal spell, dus ik denk eigenlijk dat dat wel werkt.
Je cast Mortify met als target Hidden Gibbons als enchantment.
Hidden Gibbons triggert en wordt als eerst afgewerkt op de stack.
Hidden Gibbons is nu een creature, en geen enchantment meer dus zelfs dat werkt niet..
Wat dacht je er van om eerst een Lightning Bolt te spelen?
Dan wordt de Hidden Gibbons een beest, en als die stack is afgewerkt is het een beest, en die kan je Doom Bladen
ook ik sorry voor de dubbelpost..
ik neem aan dat een Mortify wel werkt?
*sorry voor de dubbelpost*
Terror mag je niet spelen want als je Terror cast, heb je nog geen legaal target aan de Hidden Gibbons.. dan moet je een ander creature kiezen
Klopt
Eerst gaat de Naturalize op de stack, Hidden Gibbons triggert, en gaat daar boven op. Hidden Gibbons verandert in een creature, en Naturalize heeft geen legaal target meer en *fizzled* doet gewoon niks
wat gebeurt er als je een destroy enchantment instant/sorcery speelt?
Zou er het volgende gebeuren: opp. cast Naturalize, Hidden Gibbons verandert in een creature Naturalize doet niets?
Zou in dat geval een Terror nut hebben (als er nooit Naturalize is gespeeld)?
Van rood zijn er geen.
Was er niet alleen groen, wit en blauw. zwart hard er mischien ook nog 2 maar weet dat niet meer uit me hoofd.
Maar even serieus, welke is de rode kant van de cycle?
Ahh oke oke. Ik ben nogal erg moe dus ja... het zal wel daardoor komen dat ik het niet 123 zag
'Root' is bijna 'Rood'.
Ik zag het meteen (: tenzij je dat niet bedoelde.
Enchantment
When an opponent casts an instant spell, if Hidden Gibbons is an enchantment, Hidden Gibbons becomes a 4/4 Ape creature.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
10/4/2004
When it turns into a creature, it is no longer an enchantment.
10/4/2004
It changes into a creature even if the spell is countered.
8/1/2008
The ability triggers when the spell is cast, so it becomes a creature before the spell resolves.
8/1/2008
A noncreature permanent that turns into a creature can attack, and its T abilities can be activated, only if its controller has continuously controlled that permanent since the beginning of their most recent turn. It doesn’t matter how long the permanent has been a creature.
Decktips