Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Dark Ascension (DKA)
Serie | Normaal | Foil | ||
Dark Ascension | 12,95 | 59,95 | ||
Ultimate Box Toppers | 24,95 | |||
Ultimate Masters | 16,95 | 45,00 |
Zelfs als Mikaeus dat beest +1/+1 geeft? Dan zou hij toch overleven, of maak ik een rekenfout ergens?
Dan blijft hij helaas dood. (Ervanuitgaand dat 3 -1/-1 counters dodelijk zijn).
Nadat Skinrenders ability resolved worden SBA's uitgevoerd. Heartmender heeft zowel + als - counters, dus daar wordt van beiden 1 weggehaald. Tegelijkertijd wordt Heartmender zelf de graveyard in gegooid omdat hij 0 tougness heeft. Persist & Undying kijken allebei naar het moment net voordat hij doodgaat. Op dat moment had hij nog beide counters, dus geen van beide abilities triggered.
Stel, je hebt deze en een Heartmender met een +1+1 counter.
Als die door een Skinrender 3 -1/-1 counters krijgt.
Blijft hij dan nog leven en door welke ability ?
Een sac engine in het algemeen is goed genoeg btw. Met Ashnod’s Altar ga je ook al infinite, en dan heb je ook nog eens infinite mana.
deze is echt geweldig met Murderous Redcap, je hoeft em dan alleen maar te sacken voor iets wat damage doet of copien maakt, endless damage met Blasting Station xD
Nee, de counters van modular worden pas verplaatst als het modular-beestje het graf in is gegaan, en undying triggert dus niet, want het beestje had +1/+1 counters.
Hoe zit dit met modular? Als een beest naar de graveyard gaat, kan je dan eerst z´n counters verplaatsen, zodat er geen counters meer liggen als undying triggert?
Oke beter! Bedankt voor de snelle reactie
Op het moment dat Wrath of God zijn werk wil gaan doen, hebben je andere non-Humans nog Undying, dus die komen inderdaad terug.
De creatures gaan gelijktijdig naar de graveyard en je kijkt naar het moment dat ze nog met zijn allen op de battlefield zijn.
Vraagje,
Als ik deze heb liggen naast een aantal andere creatures zonder +1/+1 counters en iemand speelt bijvoorbeeld een Wrath of God, zijn dan alle creatures gewoon dood, of komen alle creatures (op Mikaeus na dan natuurlijk) van mij weer terug met een +1/+1 counter?
Alvast bedankt!
Klopt, omdat de kaart van zone is gewisseld door de eerste Undying trigger, kan de tweede trigger hem niet meer terugvinden.
nee, aangezien het beest al in de battlefield ligt als de tweede undying trigger reslovet.
Als een creature dubbel undying heeft, komt ie dan met 2 counters terug?
Nice zat in mijn winner booster, gaat denk ik wel in mijn Tooth and Nail dan.
Omdat ik van tokens hou
Legendary Creature - Zombie Cleric 5 / 5
Intimidate (This creature can't be blocked except by artifact creatures and/or creatures that share a color with it.)
Whenever a Human deals damage to you, destroy it.
Other non-Human creatures you control get +1/+1 and have undying. (When a creature with undying dies, if it had no +1/+1 counters on it, return it to the battlefield under its owner's control with a +1/+1 counter on it.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
1/22/2011
Noncombat damage dealt to you by a Human and damage dealt to you by a Human you control will also cause Mikaeus’s triggered ability to trigger.
1/22/2011
The +1/+1 bonus that Mikaeus gives to other non-Human creatures is not a counter and won’t prevent the undying ability from working.
1/22/2011
Mikaeus, the Unhallowed and the Innistrad set’s Mikaeus, the Lunarch can be on the battlefield at the same time. The “legend rule” applies only to legendary permanents that have exactly the same name.
Decktips