Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Er is nog geen commentaar geplaatst.
Wees de eerste en klik op die knop hierboven! Doe het!
Je kunt vragen stellen of gewoon een opmerking plaatsen.
Instant
Creatures you control get +1/+1 until end of turn.
Fateful hour - If you have 5 or less life, those creatures gain indestructible until end of turn. (Damage and effects that say "destroy" don't destroy them.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
7/1/2013
Because Break of Day affects only creatures you control when it resolves. It won’t affect creatures that come under your control later in the turn.
7/1/2013
Break of Day checks your life total only at the time it resolves. Any creatures that gain indestructible will continue to be indestructible that turn even if you gain life.
Decktips