Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Avacyn Restored (AVR)
Serie | Normaal | Foil | ||
Avacyn Restored | 0,50 | 2,50 |
ook natuurlijk nog een aardig combo met Assemble the Legion
het is wel een erg leuk kitchentable fun kaartje
Alle Mythics zijn al gespoiled. 15 / 15.
Legend Avacyn
Legend Griselbrand
-
Other Misthollow Griffin
Other Descent into Madness
Other Malignus
Other Craterhoof Behemoth
Other Primal Surge
-
Multi Angel Bruna
Multi Angel Gisela
Multi Angel Sigarda
-
Miracle Entreat the Angels
Miracle Temporal Mastery
Miracle Bonefire of the Damned
-
Walker Tamiyo, the Moonsage
Walker Tibalt, the Fiend-Blooded
Zwarte Armageddon zou wel awesome zijn though.
Maar HO wacht... iedere kleur krijgt 3 mythics toch??? Dan zou zwart er nog 1 moeten krijgen
blauw krijgt timewalk... rood wheel of fortune.. groen berserk.. zwart krijgt dus... EHHHH een super demonic tutor? of een eh 2 mana nightmare...of een 1 mana hippie.. of een zwarte armagedon!
Wat.. een crap. Blauw en Rood krijgen superpowers en zwart krijgt een potential-kitchentable fun kaartje. Yay!
Zeker wel, je moet aan de 5 voldoen, en of dat nou uit je hand is of dat je permanents voert, dat maakt hem niks uit.
Anders leegt iedereen zijn hand en is het wel weer leuk geweest.
Je kan hem wel aan zichzelf voeren als 1 van de 5, en heb je de beurt erna geen last meer van.
stel dat hier vijf counters op liggen en je geen kaarten in je hand hebt, dan ben je toch niet verplicht vijf permanents te exilen?
Nee hoor, each player moet in jouw upkeep exilen. Dus gaat gewoon tegelijk. Goed met die sphinx, maar goed genoeg? Iets als sorin werkt ook goed, elke beurt een tokentje exilen. Ook ruimte voor lingering souls dan.
Maar is esper control dan niet gewoon beter? Zonder deze en zonder de sphinx? Dat zal getest moeten worden.
Het jammerste (dat is een woord jawel) hieraan vind ik dat je zelf als eerste de lul bent met exilen
Heb je hem al getest? Ik zie in iedergeval een combinatie met die Griffin.
Turn 3-4 Griffin.
Turn 4-5 D. Madness.
Turn 6 Exile Griffin - Tegenstander exiled iets. Herspeel Griffin.
Turn 7 Exile Griffin + iets - Tegenstander exiled 2x. Herspeel Griffin.
Turn 8 Exile Griffin + Madness + iets - Tegenstander exiled 3x. Herspeel Griffin.
Best ziek in my opinion.
Descent is in iedergeval wel een kaart die ik wil hebben, simpelweg vanwege de machtige flavor.
Blauw krijgt een timewalk. Rood een wheel of fortune remake. En zwart krijgt... een onspeelbare quasi staxx ding!
Enchantment
At the beginning of your upkeep, put a despair counter on Descent into Madness, then each player exiles X permanents they control and/or cards from their hand, where X is the number of despair counters on Descent into Madness.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
5/1/2012
For each despair counter on Descent into Madness, you’ll exile a permanent you control or exile a card from your hand, not both.
5/1/2012
First you choose the permanents and/or cards from your hand that will be exiled. Then each other player in turn order does the same. Then all the chosen permanents and cards are exiled simultaneously. Players who choose after you will know what permanents you’ll be exiling when they choose. They’ll know how many cards you’ll be exiling from your hand, but they won’t see those cards.
5/1/2012
If there are more counters on Descent into Madness than the total number of permanents you control plus the number of cards in your hand, you’ll exile all permanents you control (including Descent into Madness) and all cards from your hand.
5/1/2012
If Descent into Madness isn’t on the battlefield when its ability resolves, use the number of counters on it when it left the battlefield to determine how many permanents and/or cards from hands to exile.
Decktips