Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: M13 (M13)
Serie | Normaal | Foil | ||
Iconic Masters | 3,95 | 15,90 | ||
M13 | 4,95 | 19,95 |
Prijs:
€ 4,95
FOIL
€ 19,95
eurootje of 30
Superdom! Dat realiseerde ik me niet. Ik ben een tijdje uit magic geweest. Ik had even naar de datum van de posts moeten kijken. Hoeveel was hij dan in vredesnaam ten tijde van T2?
Ze waar gaan uit roteren? Je realiseert je dat je op een discussie inhaakt van meer dan een jaar geleden?
Lingering Souls en deze jongen zijn al een tijdje uit Standard.
Wanneer is dat precies, dat deze en die spirit tokens uitroteren?
Voor zover ik weet spelen de meeste RWG en RWU decks deze in ieder geval als een paar, en ook in legacy vind deze play. Het is niet alleen een finisher, het is een sterk antwoord op spirit tokens. Toch een veeel voorkomend probleem van innistrad. verwacht wel daling over paar maanden als deze en spirit tokens uit roteren.
tevens is het ook een soort van removal tegen bijna alle planeswalkers omdat hij zo goed als altijd die 5 damage kan doen.
Ik vroeg me iets af, ik ben er even uit geweest, maar ik kan me niet herinneren dat veel tournament decks dit ding spelen puur vanwege het feit dat hij 5 hele mana kost. Ik zie uiteraard wel dat het een sterke finisher is.
Staat hij dan vooral zo hoog vanwege casual play en EDH?
Mijn comment was inderdaad gericht op synergy, omdat (zoals onder mijn eerdere post werd gesuggereerd) de kaarten geen alternatieven zijn in mijn ogen. Met Turn 5 Hellkite en Turn 6 Aurelia curve je mooi uit (en heb je een grote kans op de winst), maar zoals aangegeven kan dat met elk dik 5 mana kostend beest. Maar in als je in rood wit zit vind ik de Hellkite by far het meest impactvolle Turn 5 creature.
(Als je echter wat langzamer bent en eerst Aurelia speelt en daarna pas de Hellkite (indien nog niet gewonnen), dan vind ik het effect van die laatste wel goed in combinatie met twee keer aan mogen vallen ('
gegarandeerd' 16 schade, omdat ze niet geblockt worden).)
Ze werken toch ook goed samen? Volgens mij haal je nu de termen synergy en combo door elkaar. Er wordt alleen beweerd dat ze synergy met elkaar hebben en dat is toch ook zo?
Hoe werken Aurelia en Thundermaw goed samen. Als je de zin zo stelt dan verwacht ik nog een extra bonus voor precies die 2 kaarten, maar Aurelia is gewoon goed met elke dik (vliegend) beest.
Aurelia, the Warleader is bijna 30% in prijs gedaald?
Nou, de Hellkite en Aurelia werken ook prima samen, dus waarom zou de één de ander vervangen?
Men komt er langzamerhand achter dat Aurelia, the Warleader misschien een nog wel betere bom/finisher is dan deze draak.
Een prijsdaling...begin van een trend?
Volgens mij worden er regelmatig mensen in modern geslacht Door deze draak.
Oke thanks ik wacht wel tot uitrotatie voor ik m aanruil/-schaf
Creature - Dragon 5 / 5
Flying
Haste (This creature can attack and T as soon as it comes under your control.)
When Thundermaw Hellkite enters the battlefield, it deals 1 damage to each creature with flying your opponents control. Tap those creatures.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
11/17/2017
Thundermaw Hellkite will deal 1 damage to each creature with flying your opponents control whether those creatures are tapped or untapped.
11/17/2017
If the damage that would be dealt to a creature with flying is prevented, that creature will still be tapped. If that damage is redirected to another creature, the creature with flying will be tapped, not necessarily the creature that ultimately was dealt damage.
Decktips