Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Daarom speel ik Teeka’s Dragon dan ook altijd samen met Earthbind.
Enig nadeel van Teeka’s Dragon: flying, waardoor niet alles hem kan blocken.
Of een Teeka’s Dragon
Stof de Craw Giants maar weer af jongens Die heeft ook nog eens trample van zichzelf
Deze is goed als je alleen maar rampage creatures hebt!
Wolverine Pack ftw!
Revenge of the Hunted is al een erg zieke kaart, ook al heb je maar een enkel creature. De Rampage is daar simpelweg een grotere variant van. Weliswaar zonder Trample maar dat doet er niet heel veel toe.
Hangt er voornamelijk vanaf hoeveel creatures je hebt liggen. Overrun is mooi als je veel creatures hebt voor instant kill. Predatory Rampage werkt ook prima als je maar een paar creatures hebt.
In bijna alle gevallen heb je veel liever Overrun omdat die direct de game wint.
Bijvoorbeeld tegenstander heeft 10 1/1tjes
jij 5 4/4tjes als je dan deze speelt zijn al zijn creatures dood. Maar moet je nog keer aanvallen.
Met Overrun is hij dan dood.
Deze speel je ook niet om door te komen, deze speel je om creatures te pletten.
Trample is zekerder om met dmg door te komen dan een half gebakken lure effect
Gewoon beide spelen, met nog een Overwhelming Stampede erbij
Overrun win je de game zo wie zo mee
Geef mij toch maar de Rampage, het is of een Plague Wind of een kaart die je direct de game wint.
Heb ik toch liever overrun
De nieuwe versie van Overrun
Sorcery
Creatures you control get +3/+3 until end of turn. Each creature your opponents control blocks this turn if able.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
7/1/2012
Only creatures you control when Predatory Rampage resolves will get +3/+3. Creatures that enter the battlefield or that you gain control of later in the turn are unaffected.
7/1/2012
Each creature your opponents control blocks if able, even if that creature wasn’t on the battlefield or wasn’t controlled by an opponent when Predatory Rampage resolved.
7/1/2012
Predatory Rampage doesn’t force any creature to attack.
7/1/2012
Each creature controlled by an opponent blocks only if it’s able to do so as the declare blockers step begins. If, at that time, the creature is tapped, is affected by a spell or ability that says it can’t block, or no creatures are attacking that player or a planeswalker controlled by that player, then it doesn’t block. If there’s a cost associated with having the creature block, the player isn’t forced to pay that cost, so it doesn’t block in that case either.
7/1/2012
Your opponent still chooses which attacking creature each creature they control blocks.
Decktips