Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Return to Ravnica (RTR)
Serie | Normaal | Foil | ||
Return to Ravnica | 0,15 | 0,50 |
Anders zou de CMC hoogstwaarschijnlijk ook 0 zijn, dus dan heb je er nog niet veel aan.
Een emblem is inderdaad geen permanent.
Oeh, enchant non-land permanent!
Mag ik hiermee een emblem enchanten?
Edit: ik neem aan van niet, want die ligt niet op the battlefield.
Een ander voorbeeld is Shah of Naar Isle. Daarbij kun je er ook voor kiezen om de echo niet te betalen.
Ja, je mag altijd kiezen om niet te betalen, ook als het niets zou kosten.
Stel X is 0. Mag je dan weigeren om 0 te betalen en je permanent saccen?
bvb. een Kobolds of Kher Keep met Parasitic Bond en Soul Tithe erop
ook late game best leuk hoor.
bij drafts kan deze ook goed zijn als je hem speelt op die dure 6-drop bom van je tegenstander.
helemaal leuk word het als je meer enchants speelt en een Sphere of Safety kan spelen in beurt 5.
of in azorius, met al zijn detain. laat je tegenstander eerst lekker betalen, en vervolgens een instantspeed detain New Prahv Guildmage ofzo.
ik vind dit een hevig onderschatte kaart. als je hem niet als removal ziet, maar als een rem op het tempo van je tegenstander is hij fijn.
ik zie hem niet snel in T2 terugkomen (hoewel het wel zou kunnen misschien). wat mij betreft een typische FNM kaart.
In multiplay is deze kaart erg sterk. Over het algemeen kom je altijd mana te kort in multiplay en je hand zit vaak vol (als je in multiplay aan het topdecken bent, dan ben je meestal aan het verliezen). Zo'n ding op je Mind’s Eye of iets vreet resources.
Ik hoop niet al te aanvallend over te komen, maar denk je ook verder dan turn 3? Want je opponent zal natuurlijk wel landjes blijven droppen, en daardoor mana hebben om dus een Oblivion Ring te spelen.
Natuurlijk, je stalled je opponent, maar early game zal dit ding niet meer dan dat doen.
Ja, dat is prima, in de early game je opponent stallen, maar late game is deze kaart gewoon niet nuttig meer.
Oblivion Ring is in de early EN in de late game boeiend.
Wat al eerder werd gezegd, Oblivion Ring haalt de threat meteen weg, deze kaart niet.
Maar ok, je bent natuurlijk vrij om deze kaart te proberen. ;o)
*kuch*Ik heb er geloof ik nog wel eentje foil.*kuch* =p
als je upkeep moet betalen ... kun je dus geen oblivion ring spelen lijkt mij. maarja we gaan het zien of dat deze play gaat zien!
Deze kan je ook weghalen.
Een Oblivion Ring op dit ding bijv.
Problem? *troll face*
Deze is wel permanent. en een oblivion ring kun je later weg halen.
Met deze is de keuze later er misschien wel niet meer.
Zou het niet gek vinden als deze kaart toch wel wat gameplay gaat zien!
Ik denk dat je met Oblivion Ring bijna altijd beter af bent. Kost wel meer, maar met Oblivion Ring is het target meteen weg.
Voor creatures is er natuurlijk ook Arrest of Pacifism.
is deze niet best leuk?
2 mana ... en daarna is de andere speler constant outapped ...
Ik weet wel het is geen definitieve removal, en je tegenstander heeft een keuze etc.. maar de keuze is niet echt heel fijn denk ik.
Zeker early game is het een fijne removal.
Enchantment - Aura
Enchant nonland permanent
At the beginning of the upkeep of enchanted permanent's controller, that player sacrifices it unless they pay X, where X is its converted mana cost.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
10/1/2012
The converted mana cost of a creature token is 0, unless that token is a copy of another creature, in which case it copies that creature’s mana cost.
10/1/2012
If the permanent has X in its mana cost, X is 0.
Decktips