Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Inaction Injunction

Serie: Return to Ravnica (RTR)

Rarity: Common Return to Ravnica Common

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Return to Ravnica
 8
0,15
 4
0,40
Inaction Injunction | Return to Ravnica

 Op voorraad 

€ 0,15 (8x)

 Kopen

FOIL 

€ 0,40 (4x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
NederMagic Rules Advisor G (253) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
26-5-2013 19:09:00

Decree doet het prima in een aggro deck in limited hoor.

26-5-2013 15:01:00

Deze kaart vind ik zó veel sterker dan Lyev Decree: in het ergste geval cycle je hem gewoon, maar dat ene beest detainen kan je net een goede aanval opleveren of een extra beurt kopen, terwijl het je geen kaart kost. Lyev Decree kost een kaart, maar het effect is dat meestal niet waard...

Epina (35) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
26-5-2013 10:02:00

Grappig dat je dat zegt, want dat detainen trok me juist niet zo; ik werd juist getriggerd door die card draw

NederMagic Rules Advisor G (253) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
9-10-2012 10:03:00

Erg sterke kaart heb ik gemerkt. In het begin toen die net uit was had ik geen idee dat hij je ook een kaart liet pakken. =X

Oracle

Sorcery 

Detain target creature an opponent controls. (Until your next turn, that creature can't attack or block and its activated abilities can't be activated.)
Draw a card.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

4/15/2013
Activated abilities include a colon and are written in the form “[cost]: [effect].” No one can activate any activated abilities, including mana abilities, of a detained permanent.

4/15/2013
The static abilities of a detained permanent still apply. The triggered abilities of a detained permanent can still trigger.

4/15/2013
If a creature is already attacking or blocking when it’s detained, it won’t be removed from combat. It will continue to attack or block.

4/15/2013
If a permanent’s activated ability is on the stack when that permanent is detained, the ability will be unaffected.

4/15/2013
If a noncreature permanent is detained and later turns into a creature, it won’t be able to attack or block.

4/15/2013
When a player leaves a multiplayer game, any continuous effects with durations that last until that player’s next turn or until a specific point in that turn will last until that turn would have begun. They neither expire immediately nor last indefinitely.

Decktips