Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Return to Ravnica (RTR)
Serie | Normaal | Foil | ||
Return to Ravnica | 0,15 | 0,40 |
Omdat hij eigenlijk alleen goed is in Limited. Voor constructed zijn er betere kaarten.
Waarom staat deze zo laag?
Een 5/4 trampel die niet kan blocken voor 4 mana is toch niet slecht, je wilt er mee aanvallen dus het niet blocken maakt dan toch weinig uit lijkt mij.
Zo'n grove flavor!
goede vervanger voor Hotheaded Giant in mn casual giant deck
Creature - Giant 4 / 3
Trample
Unleash (You may have this creature enter the battlefield with a +1/+1 counter on it. It can't block as long as it has a +1/+1 counter on it.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
4/15/2013
You make the choice to have the creature with unleash enter the battlefield with a +1/+1 counter or not as it’s entering the battlefield. At that point, it’s too late for a player to respond to the creature spell by trying to counter it, for example.
4/15/2013
The unleash ability applies no matter where the creature is entering the battlefield from.
4/15/2013
A creature with unleash can’t block if it has any +1/+1 counter on it, not just one put on it by the unleash ability.
4/15/2013
Putting a +1/+1 counter on a creature with unleash that’s already blocking won’t remove it from combat. It will continue to block.
Decktips