Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Return to Ravnica (RTR)
Serie | Normaal | Foil | ||
Return to Ravnica | 0,15 | 0,50 |
@wimvb: De kaart lag er aan het begin van je beurt nog niet, dus heeft hij summoning sickness als je er een creature van maakt.
je tegenstander
Elke permanent heeft summoning sickness (ook deze), alleen hebben normaal alleen creatures er last van.
gisteren speelde ik deze kaart, en volgens mij mag ik hem spelen, en meteen in een creature maken en aanvallen.
mijn tegenstander zei dat dat niet mocht.
wie had er gelijk?
Jongens... 't zijn bijna appels en peren. De een is een stuk beter voor manafix/ramp, de ander heeft een ingebouwde beatstick. 't Ligt er maar net aan wat je nodig hebt. Leuke discussie om te volgen, maar jullie hebben beiden gelijk... Mijn Nin, the Pain Artist-deck heeft eerder een Coalition Relic nodig dan een Izzet Keyrune maar m'n Karador, Ghost Chieftain kan Selesnya Keyrune weer een stuk beter gebruiken. Etc. Etc. Etc.
coalition relic heeft bovendien March of the Machines nodig om te kunnen slaan. Denk aan een aggro deck waar de Beastmaster Ascension toch al in zit? Of Glare of Subdual is er speelbaar mee. Ik denk dat deze kaart omdat hij ook als creature triggert wel goed is.
in 2 color decks best speelbaar, 3 color decks wordt lastiger... (Commander heb ik het over)
Hij lijkt mij juist onspeelbaar in edh. Vergelijk hem eens met coalition relic..
Goede EDH kaart.
Watchwolf op een stokje.
Artifact
T: Add G or W.
GW: Selesnya Keyrune becomes a 3/3 green and white Wolf artifact creature until end of turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
4/15/2013
Until the ability that turns the Keyrune into a creature resolves, the Keyrune is colorless.
4/15/2013
Activating the ability that turns the Keyrune into a creature while it’s already a creature will override any effects that set its power and/or toughness to another number, but effects that modify power and/or toughness without directly setting them will still apply.
Decktips