Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 1,95
FOIL
€ 2,50
Bedankt voor de uitleg!
Greetings
Bijna hetzelfde. hier
@Chiel: "At the beginning of each combat" houdt dus in dat je in de beurt van een tegenstander ook jouw potentiële blockers de bonus zou kunnen geven.
Hoe ziet die eruit?
Ik heb hier de Walmart Promo van. Woehoee!
Nee. Abilities op jouw kaarten mag je tegenstander alleen gebruik van maken als dat specifiek op de kaart staat zoals bij bijvoorbeeld Vintara Elephant.
Mag de tegenstander hier ook gebruik van maken?
Inderdaad, lekker trucjes uithalen dus! Al weet je tegenstander al wel wat je gekozen hebt voor er daadwerkelijk attacks worden declared, dus dat verrassingseffect is er niet
Each combat. Dus ook de combat van je tegenstander? Dat is interessant!
hele goede kaart
thanks
Hij staat als uncommon maar ik meen een rare te zien als kaart...
Creature - Angel 4 / 4
Flying
At the beginning of each combat, choose first strike, vigilance, or lifelink. Creatures you control gain that ability until end of turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
1/24/2013
You choose which ability creatures you control will gain when Angelic Skirmisher’s ability resolves. This happens before attacking creatures are declared.
1/24/2013
Only creatures you control when the ability resolves will gain the chosen ability. Creatures that come under your control later in the turn will not gain the ability.
Decktips