Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Ja, dan doet het creature combat damage in beide combat damage steps, dus dan zal Five-Alarm Fire twee keer triggeren.
(Behalve als je combat damage doet aan een creature en dat creature gaat in de eerste, de first strike combat damage step al dood.)
Is het mogelijk om extra counters op deze kaart te zetten wanneer je creature double strike heeft?
Prima limited pick lijkt me
het is overigens niet combat damage to a player, maar enkel combat damage. Zowel bij attack en block krijg je dus counters. Leuk in token decks.
Hmz, jammer.
helaas is het combat damage dus dat werkt niet
Ook leuk als je een deck vol Prodigal Pyromancers hebt.
deze kaart wordt echt ziek in limited... sowieso dat boros en gruul vaak en met veel aanvallen, en komt er ook nog om de beurt een kanon voor 5 langs... ben je je bommen ook weer kwijt :/
Enchantment
Whenever a creature you control deals combat damage, put a blaze counter on Five-Alarm Fire.
Remove five blaze counters from Five-Alarm Fire: Five-Alarm Fire deals 5 damage to any target.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
1/24/2013
Five-Alarm Fire’s first ability triggers once for each time a creature you control deals combat damage, even if it deals combat damage to more than one creature, planeswalker, or player. For example, an attacking creature with trample that deals combat damage to a blocking creature and the defending player will cause Five-Alarm Fire’s ability to trigger once. A creature with double strike, however, may cause Five-Alarm Fire’s ability to trigger twice during a single combat.
Decktips