Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Als je doelt waar je denk ik op doelt: Dat heeft ooit gewerkt, maar nu niet meer.
De owner van de tokens die door Hunted Horror in het spel gebracht worden, is namelijk je tegenstander en niet jij.
De owner van een token is tegenwoordig namelijk degene bij wie het token in het spel kwam. En NIET de controller van het effect die het token in het spel brengt.
Dus ook al speel je Gruul Charm, de tokens blijven van je tegenstander.
Of ging je voor de eerste mode?
Niet meer, tegenwoordig is de owner van een token degene bij wie hij in het spel kwam.
Ik zit te denken een modern deckje te bouwen met deze als basis met kaarten zoals Hunted Horror achtige kaarten zou dat werken?
oké, bedankt
Dat heeft met de werking van het layer-systeem te maken. Het zijn beide control effecten en dan wint degene met de nieuwste timestamp, oftewel degene die als laatste gespeeld is.
1/24/2013 If you choose the second mode, Gruul Charmâ'™s effect will override any other control-changing effects on those permanents.
Nadat je deze speelt worden eerdere control-effecten overschreven.
stel:
mijn tegenstander speelt een Mind Control op mijn creature, de volgende beurt gebruik ik die tweede abilaty.
krijgt ik mijn creuture dan terug? de Mind Control licht er nog steeds op en is nog steeds van mijn tegenstander, neem ik aan. dat spreekt elkaar nogal tegen.
Bijv. als iemand je beest steelt met Traitorous Instinct en je wil niet dat je wordt doodgehoekt door je eigen beest, kan je de Gruul Charm spelen, om dat beest weer te krijgen .
hoe moet ik dat zien? gain control of all permanents you own?
Instant
Choose one -
- Creatures without flying can't block this turn.
- Gain control of all permanents you own.
- Gruul Charm deals 3 damage to each creature with flying.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
1/24/2013
If you choose the first mode, no creature without flying will be able to block that turn, including creatures that lose flying and creatures without flying that enter the battlefield after Gruul Charm resolves.
1/24/2013
If you choose the second mode, Gruul Charm’s effect will override any other control-changing effects on those permanents.
1/24/2013
A token is owned by the player under whose control it entered the battlefield.
Decktips