Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Modern Masters (MMA)
Serie | Normaal | Foil | ||
Double Masters | 3,50 | 3,95 | ||
Modern Masters | 3,95 | 7,95 | ||
Morningtide | 4,50 | 14,95 |
Toch wel zieke kaart voor 1,25 hoor
Ah, dan is hij dus altijd beter dan ik al eerder dacht geweest.
Het kan wel. Er is namelijk wel een legaal creature om de equipment aan te attachen, namelijk het creature met shroud.
Attachen zelf target niet. Je moet in de ability zelf kijken of daar het woord target staat. Bij de Equip ability staat "attach to target creature", dus dat target. Maar lees de Giant. Nergens staat het woord "target", dus je mag op een creature met shroud attachen.
Niet op een creature met protection from artifacts, want Protection houdt specifiek het attachen/enchanten tegen.
het kan idd wel op mannen met shroud, je kan alleen niet bijv opeens je loxodon warhammer aan je Progenitus geven
Hmmm, maar die eerste spreekt dat weer tegen.
4/1/2008 This ability doesn't target a creature. You may attach the Equipment to a creature that has shroud, for example. However, the creature must be able to be legally equipped by the Equipment. You can't attach the Equipment to a creature that has protection from artifacts, for example.
Nou, misschien kan het dan toch wel.
Dat werkt niet, met de cloak erop ( als je Whispersilk Cloak bedoelt, treedt deze regel in werking:
4/1/2008 If there is no legal creature for you to attach the Equipment to, it remains on the battlefield unattached.
Idd zeg, gewoon Cloak er op als je ff door moet komen, maar zelfs als je blockers afwacht kan 't nog super zijn. Wordt je gechumpt? ff snel een Jitte d'r op, of een Loxodon Warhammer. Blockt ie met z'n giga beest? Boeiuh! Basilist collar!
Als je een beetje een toolbox van equipment in je deck hebt zitten kan je tegenstander nooit echt meer veilig blocken
Wow, dat vind ik deze kaart toch wel erg goed hoor.
dat kan.
Maar je kan toch ook voordat de blockers assigned zijn z'n ability gebruiken, bijvoorbeeld om Whispersilk Cloak op te zoeken om hem zelf unblockable te maken, zodat hij in diezelfde combat phase niet meer geblockt kan worden?
Creature - Giant Warrior 4 / 4
Vigilance
1W, T: Search your library for an Equipment card and put it onto the battlefield. Attach it to a creature you control. Then shuffle your library.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
4/1/2008
This ability doesn’t target a creature. You may attach the Equipment to a creature that has shroud, for example. However, the creature must be able to be legally equipped by the Equipment. You can’t attach the Equipment to a creature that has protection from artifacts, for example.
4/1/2008
If there is no legal creature for you to attach the Equipment to, it remains on the battlefield unattached.
Decktips