Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Modern Masters (MMA)
Serie | Normaal | Foil | ||
Modern Masters | 1,00 | 14,95 | ||
Shadowmoor | 2,50 | 14,95 | ||
Ultimate Masters | 2,95 | 4,45 |
Klopt Magnus, ik kan bv. ook niet zoveel kaarten kopen ( weinig zakgeld ) maar ik vertrouw er gewoon op dat ik uit de paar boosters die ik koop goede kaarten haal die ik dan weer kan ruilen. Het is gewoon een uitdaging, winnende de decks maken zonder Jace 2.0's!
Die hebben er weer een nieuwe uitdaging bij dan!
Ik doelde op de echte budget spelers, voor wie een 5 euro kaart te duur is omdat ze dat een week zakgeld kost.
Voor een edh kaart valt het idd nog wel mee. Het is geen candelabra die ineens 175 is.
Prijzig?
Het is ongeveer 2 boosters.. ik heb zoiets van janken als een kaart duur is, janken als je goedkope kaarten uit een booster trekt..
Deze is bij lange na niet duur, de foil is wel wat waard. Het is niet zo dat je deze 4x wilt spelen als je hem speelt.
Foil is ook verdomd lastig aan te komen schijnt het. Zelf geen last van, heb in vrij vroeg stadium van EDH er 4 foil gekocht (en toen had ik er al 1 foil, dus zit nu op 5), dus daar ben ik wel blij mee.
Vind het wel erg jammer dat de non-foil ook zo prijzig is geworden. Zo'n gaaf kaartje, zonde als sommige spelers deze straks niet kunnen bemachtigen.
Nice
dom die had ik nog niet aangepast die foil. ja hij is wat gestegen hij is best lekker in EDH enzo.
Is deze nou gestegen? en waarom is de 1,50 goedkoper?
Creature - Treefolk Shaman 6 / 6
Trample
When Woodfall Primus enters the battlefield, destroy target noncreature permanent.
Persist (When this creature dies, if it had no -1/-1 counters on it, return it to the battlefield under its owner's control with a -1/-1 counter on it.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
6/7/2013
If a creature with persist stops being a creature, persist will still work.
6/7/2013
The persist ability triggers when the permanent is put into a graveyard. Its last known information (that is, how the creature last existed on the battlefield) is used to determine whether it had a -1/-1 counter on it.
6/7/2013
If a permanent has multiple instances of persist, they’ll each trigger separately, but the redundant instances will have no effect. If one instance returns the card to the battlefield, the next to resolve will do nothing.
6/7/2013
If a token with no -1/-1 counters on it has persist, the ability will trigger when the token is put into the graveyard. However, the token will cease to exist and can’t return to the battlefield.
6/7/2013
When a permanent with persist returns to the battlefield, it’s a new object with no memory of or connection to its previous existence.
6/7/2013
If multiple creatures with persist are put into the graveyard at the same time (due to combat damage or a spell that destroys all creatures, for example), the active player (the player whose turn it is) puts all of their persist triggers on the stack in any order, then each other player in turn order does the same. The last trigger put on the stack is the first one that resolves. That means that in a two-player game, the nonactive player’s persist creatures will return to the battlefield first, then the active player’s persist creatures do the same. The creatures return to the battlefield one at a time.
6/7/2013
If a creature with persist that has +1/+1 counters on it receives enough -1/-1 counters to cause it to be destroyed by lethal damage or put into its owner’s graveyard for having 0 or less toughness, persist won’t trigger and the card won’t return to the battlefield. That’s because persist checks the creature’s existence just before it leaves the battlefield, and it still has all those counters on it at that point.
Decktips